Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade tänkt gå ut med katten och massa annat men det regnar. Så har suttit och spelat tvspel sedan klockan 6 i morse och tryckt i mig godis :D Nu börjar jag tröttna, sådär 9 timmar senare. Funderar på att rensa ur garderoben och baka bröd :d
suck, baka bröd behöver jag också göra. Tycker inte jag gör annat trots att jag bara äter en skiva om dagen. Tog sista brödbiten i frysen igår.
 
Detta blev dagens loppisfynd! Känner mig nöjd :)

Ska gå till porslinstråden och se om någon kan hjälp mig med skålen som har öron :up:

CBE5C629-2A9B-44D7-B0E4-AF2D5987A26E.webp
 
Klipper gräset, har satt upp bromsfällan, släppt ut hästar, mockat stallet, städat stalltoan, vattnat jordgubbsplantor, skördat örter och satt en chimichurri, satt picanhan som sen ska grillas på 60 grader i ugnen med chimichurri och timjan, förberett rödvinssås och rensat ogräs. Kort stunds vila!

Och nu kom solen tillbaka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 150
Senast: Mirre
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 869
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 102
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp