Ja, jag menar detMen så bra då har du ju en servis till sommarstugan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag menar detMen så bra då har du ju en servis till sommarstugan
Tack o lov för det, gör det lättare för mig.Jag vill också ha regn!
Tiodygnsprognosen säger tyvärr noll regn. Gräset växer ju inte
”Ja just, hej, ni skulle komma idag ja…”Slog mig att vi har bjudit 65 pers på fest på lördag. Kanske ska ta tag i det där
Slog mig att vi har bjudit 65 pers på fest på lördag. Kanske ska ta tag i det där
”Ja just, hej, ni skulle komma idag ja…”
Bara att börja ringa runt bland gästerna och dela ut arbetsuppgifter då!
Tack o lov för det, gör det lättare för mig.
suck, baka bröd behöver jag också göra. Tycker inte jag gör annat trots att jag bara äter en skiva om dagen. Tog sista brödbiten i frysen igår.Hade tänkt gå ut med katten och massa annat men det regnar. Så har suttit och spelat tvspel sedan klockan 6 i morse och tryckt i mig godis Nu börjar jag tröttna, sådär 9 timmar senare. Funderar på att rensa ur garderoben och baka bröd
Fina!Detta blev dagens loppisfynd! Känner mig nöjd
Ska gå till porslinstråden och se om någon kan hjälp mig med skålen som har öron
Visa bifogad fil 90442
Jag velar mellan att vilja ha regn som får gräs till hö att växa, och tycka att det är helt okej att gräset på gräsmattan håller sig lugnt och kort....Tack o lov för det, gör det lättare för mig.
Jag tänker på att matpriserna lär stiga ännu mer om det blir en torr sommarJag velar mellan att vilja ha regn som får gräs till hö att växa, och tycka att det är helt okej att gräset på gräsmattan håller sig lugnt och kort....