Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade liknande svårighet i tankeverksamheten igår. Kollega började prata om att man får vänja sig vid att man är i medelåldern. Jag tänkte direkt, så gammal är i alla fall inte jag. Tanke ett som kom: konstigt den här kollegan var jag med och rekryterade när han var nyexaminerad. Sen dök det fotografiska CV-minnet upp, kollegan är född 1988 vilket är 13 år längre fram i denna världens tideräkning än mitt födelsedatum. Uppenbarligen är mitt påstådda födelsedatum mer fake news.
Men medelålders är jag nog och nästan förbi på andra sidan. Fast definitionen är lite oklar.
Nej nej du har säkert räknat felAlltså... jag känner ju mig som typ 25 (ibland är jag betydligt barnsligare än så) men har insett att femmanolla kommer faktiskt att inträffa nästa år
Jag kunde inte för mitt liv förstå vad det skulle stå där. Fick läsa om sammanhanget ett par gånger för att polletten skulle trilla ner....femmanolla
Jobbigt!Behöver koma på något/bli räddad från städdagen i området i morgon.
min allergi gör att jag kommer att jag verkar lat. eftersom jag inte orkar göra något.
Alltså, då säger du vid start att du har stora problem med din allergi och så kommer alla uppskatta varenda spadtag. Manage expectations.Behöver koma på något/bli räddad från städdagen i området i morgon.
min allergi gör att jag kommer att jag verkar lat. eftersom jag inte orkar göra något.
jag blir anfådd av att gå! att ta ett spadtag, ja du.Alltså, då säger du vid start att du har stora problem med din allergi och så kommer alla uppskatta varenda spadtag. Manage expectations.
Då tar man medicinen innan och hjälper inte det så har du fel medicinjag blir anfådd av att gå! att ta ett spadtag, ja du.
ja sa det till läkaren men fick bara mer av det jag hade och rådet att använda en mask mot puffiga ögon. Bad om något nytt eller starkare men inte.Då tar man medicinen innan och hjälper inte det så har du fel medicin