Fortfarande inget föl… Är 5 dagar över tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vill man inte. Man vill ha ett litet gulligt, mysigt lättstädat hus - så det så !Kikar på något program på tvn när de bygger ett gigantiskt hus. Varför vill man ha gigantiska hus, och vad har man alla rum till? Alldeles för tidiga funderingar
Hade lätt kunnat bo i ett gigantiskt hus. Slott hade varit perfekt! Någon annan får gärna städa dockKikar på något program på tvn när de bygger ett gigantiskt hus. Varför vill man ha gigantiska hus, och vad har man alla rum till? Alldeles för tidiga funderingar
Hade lätt kunnat bo i ett gigantiskt hus. Slott hade varit perfekt! Någon annan får gärna städa dock
Vilken bana?Visa bifogad fil 90489
Mr Von Trule var het idag dagen till ära Visserligen har han bara tränat två gånger denna vecka pga av mitt schema men ändå. Nej nu är de slut smyg matat av husse på kvällarna annars får han köra själv Han blir inte dum när han blir het men han smygökar farten och rätt vad det är så måste man bromsa upp honom och då blir han sur och tar till en tralopp i ren protest. Dock idag höll han sig i trav men han blev lite små butter på att han inte fick fräsa på i sin egen takt Nu kaffe och ladda för att åka på trav om någon timme, hoppas solen fortsätter vara framme
Min nya hobby är tusan att klappa på mina kryddörter på balkongen och dofta på händerna. Så härligt!
Jag har hittat ett nytt koffeinfritt kaffe (fråga inte) som är riktigt bra. Nu ska jag ta mig en kopp. ️
Min gamla hästs mor gick över med honom 1 månad ganska exakt....Fortfarande inget föl… Är 5 dagar över tiden.
Idag kör vi Premiär på Fornaboda Äntligen och uppfödningen startar i lopp 4 idagVilken bana?