Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvingade mig ut för att göra joggingrundan före frukost. Det är lättare än när man har hittat till sig i soffan.
Det gick hyfsat bra.
Nu har jag ätit macka och intagit första kaffekoppen som nu ska fyllas på.
374E71CD-8CDD-4099-BEC1-14D3A74D3000.webp

IMG_20220508_093212012_HDR.webp

Mr Von Trule var het idag dagen till ära 🐎💨 Visserligen har han bara tränat två gånger denna vecka pga av mitt schema men ändå. Nej nu är de slut smyg matat av husse på kvällarna annars får han köra själv 🙈 Han blir inte dum när han blir het men han smygökar farten och rätt vad det är så måste man bromsa upp honom och då blir han sur och tar till en tralopp i ren protest. Dock idag höll han sig i trav men han blev lite små butter på att han inte fick fräsa på i sin egen takt 😳 Nu kaffe och ladda för att åka på trav om någon timme, hoppas solen fortsätter vara framme 😄

Visa bifogad fil 90489
Mr Von Trule var het idag dagen till ära 🐎💨 Visserligen har han bara tränat två gånger denna vecka pga av mitt schema men ändå. Nej nu är de slut smyg matat av husse på kvällarna annars får han köra själv 🙈 Han blir inte dum när han blir het men han smygökar farten och rätt vad det är så måste man bromsa upp honom och då blir han sur och tar till en tralopp i ren protest. Dock idag höll han sig i trav men han blev lite små butter på att han inte fick fräsa på i sin egen takt 😳 Nu kaffe och ladda för att åka på trav om någon timme, hoppas solen fortsätter vara framme 😄
Vilken bana?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 621
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Måste väl finnas fler än jag? Det kändes bra i morse och fram till typ kl 17 men nu är jag deppig. Har ätit en ask potatissallad till...
2
Svar
37
· Visningar
2 056
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka