Ja, förmodligen det också. Fast det är nog för tidigt att säga att det nödvändigtvis blir en torr sommar?Jag tänker på att matpriserna lär stiga ännu mer om det blir en torr sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, förmodligen det också. Fast det är nog för tidigt att säga att det nödvändigtvis blir en torr sommar?Jag tänker på att matpriserna lär stiga ännu mer om det blir en torr sommar
Ja än är det bara maj. Men det är väl nu man vill ha regn till höskörden om jag inte minns fel.Ja, förmodligen det också. Fast det är nog för tidigt att säga att det nödvändigtvis blir en torr sommar?
Fikar inne
Kopp på dig!
Hurra! synd att man inte kan grilla i lägenheten bara.Grillväder!
En vän till mig som är yngre än mig fyller 31 idag och det tog bra lång stund innan jag fattade hur det var möjligt eftersom jag bara är 30.
Newsflash, jag är 32.
AbsolutRörstrand Ostindia Floris, eller hur?
Hade liknande svårighet i tankeverksamheten igår. Kollega började prata om att man får vänja sig vid att man är i medelåldern. Jag tänkte direkt, så gammal är i alla fall inte jag. Tanke ett som kom: konstigt den här kollegan var jag med och rekryterade när han var nyexaminerad. Sen dök det fotografiska CV-minnet upp, kollegan är född 1988 vilket är 13 år längre fram i denna världens tideräkning än mitt födelsedatum. Uppenbarligen är mitt påstådda födelsedatum mer fake news.Jag hade samma bekymmer för ett tag sen. Yngre kompis fyllde 30, vilket är konstigt med tanke på att jag är 25.
Jag är född -88, räkna får ni göra själva