Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör du saker när du är jättetrött? Han kanske helt enkelt inte orkade?Jodå men buke blir ju min lilla klagomur när det rinner över. Jag blir grinig en kort stund sen har det gått över.
Idag körde han disken och tvätten innan jobbet för han hade varit så trött igår. Han ser inte min frustration i att det inte görs med en gång.
Minst 22….Jag brukar försöka hålla 17-19 grader även om det vintertid inte är fel med svalare
Under 10Minst 22….
Aldrig över 15-16 i sovrummet.Minst 22….
️Under 10
STÖÖÖÖN!
ser en video där något tror att stenbumlingar är Sten bubblor, och vissa klippor har smällt och ruiner från antiken är komponenter i ett gudomligt kretskort!
Det värsta är att jag inte kan avgöra om han tror på det i verkligheten eller om han är ett troll!
Övertalar mig själv att kliva ur sängen för att skriva på hemtentorna. Går sådär.
Om det finns en sommarstugeförening så låter det inte som "en liten stuga i skogen" dock?Alltså lite galet! Men jag skulle typ ha råd enligt beräkningen i annonsen
Sen började jag läsa om sommarstugeföreningen, måste man vara med i en sådan och betyder detta att man måste samarbeta och umgås med okända människor? Jag som trodde jag bara skulle köpa en liten stuga i skogen
Ja mina hagar vill ha regn Fy hur det sätt ut men nu har de regnat inatt och ska dansa regndans så det fortsätter idagÄntligen regn! så vansinnigt efterlängtat!
Ridskolan har nylagt underlag på ridbanan, det här var helt perfekt för denJa mina hagar vill ha regn Fy hur det sätt ut men nu har de regnat inatt och ska dansa regndans så det fortsätter idag
Nej, precisOm det finns en sommarstugeförening så låter det inte som "en liten stuga i skogen" dock?
Säger detsammaÄntligen regn! så vansinnigt efterlängtat!