Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade typ åtta. Vaknade inte av att maken åkte till jobbet en halvtimme senare. 20.50 vaknar jag, hur pigg som helst och övertygad om att det är morgon. Kan inte somna om. Vaaarför kan jag inte sova ordentligt när det är helg!?
 
Jodå men buke blir ju min lilla klagomur när det rinner över. :) Jag blir grinig en kort stund sen har det gått över.

Idag körde han disken och tvätten innan jobbet för han hade varit så trött igår. Han ser inte min frustration i att det inte görs med en gång.
Gör du saker när du är jättetrött? Han kanske helt enkelt inte orkade?
Tycker du låter lite som min mamma, när hon bad mig göra något så skulle det helst vara gjort innan hon ens bett mig. Gjorde jag det inte ögonblickligen direkt så tjatade och tjatade hon och blev surare och surare. Hon kunde inte fatta att jag gör det jag sagt när jag själv anser det lämpligt, om en kvart eller några timmar.
Är det så viktigt för dig att saker blir gjorda nu så är det väl bäst att göra det själv?
 
Åkt hemifrån 4 hela veckan och varje dag, velat ta en promenad vid den tiden. Så, det gjorde jag idag.
Så avslappnande ❤
20220507_050808.jpg
 
STÖÖÖÖN!
ser en video där något tror att stenbumlingar är Sten bubblor, och vissa klippor har smällt och ruiner från antiken är komponenter i ett gudomligt kretskort!
Det värsta är att jag inte kan avgöra om han tror på det i verkligheten eller om han är ett troll!

:rofl::rofl::rofl:
 
Alltså lite galet! Men jag skulle typ ha råd enligt beräkningen i annonsen O_o


Sen började jag läsa om sommarstugeföreningen, måste man vara med i en sådan och betyder detta att man måste samarbeta och umgås med okända människor? Jag som trodde jag bara skulle köpa en liten stuga i skogen :cautious:
Om det finns en sommarstugeförening så låter det inte som "en liten stuga i skogen" dock?
 
Somna på soffan igår tidigt, duscha och sen gick jag vidare och la mig i sängen vid tio tiden. Låg och titta en stund på Mamma mu medan hon böcka runt i boxen ❤️ Hejar på henne nu vet hur tungt hon tycker det är att vara högdräktig, men snart så.

Nu åka och få på Trule lite nya bakskor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
42 890
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 865
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 102
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp