Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I stället för att äta hemma gjorde jag matsäck och tog med mig katten ut. Mysiga 2 timmar med mat ute :love: (ja, jag delade med mig av osten) Vi hittade två dyngbaggar som vi tittade på i 15 minuter, och råkade hamna i ett träsk. Borde göra så här oftare.

Nu har jag spänningshuvudvärk :cautious:

Har alltså fått ett vansinnesutbrott p.g.a. folks totala ovilja att förstå att jag inte har tid med dom, jag tar examen om 2 veckor och jag måste jobba arslet av mig för att rodda jobb, plugg och vardag den närmsta tiden. Vilket de även vet om.

Nä, då är jag egoistisk för att jag inte har tid att noppa någons jävla ögonbryn bara för att "det gör ont att plocka själv". Ringenfrisördåförfan! :arghh:

Jag gick förbi ett par yngre tonårstjejer på vägen hem från hundpromenad nyss... den ena tjejen grät så jag drog på fötterna lite, och hör henne halvsnyfta fram det bästa: "They are all cunts.... from Cunt City!" 😅😂 Jag höll på att dö och fick skynda på stegen istället!
Det är ju synd att hon var ledsen, men det kändes som att hon hade koll på läget. :D

En härlig morgon I stallet innan jag direkt därifrån for till jobbet 😊. Blev en stunds longering med bom för pållan 😊.
Om man åker förbi pizzerian på vägen hem från jobbet en fredagskväll för att slippa laga middag + lunch? Ohja! Om man förtjänar marabou popcorn efter 9 h pass på arbetet: första heltidspasset på över 1,5 år (!) och dessutom tredje dagen i helt ny bransch och då även hunnit vara ensam ett par stunder i kassan och introducerats i självscanningen; UTAN tvekan! 😁.

Efter jobbet har jag varit och firat pappa.
Tror att han blev nöjd med sina presenter.
Glad över relationen vi har
B3CFFD6E-FCBC-4681-ABC0-EEF40224C296.webp

Har tråkigt, känner mig lite nedstämd och ensam. Klickar runt på telefonen, hamnade på Hemnet.
.
.
.
Råkade boka in mig på en visning av en sommarstuga på söndag :o
Alltså lite galet! Men jag skulle typ ha råd enligt beräkningen i annonsen O_o

Sen började jag läsa om sommarstugeföreningen, måste man vara med i en sådan och betyder detta att man måste samarbeta och umgås med okända människor? Jag som trodde jag bara skulle köpa en liten stuga i skogen :cautious:

STÖÖÖÖN!
ser en video där något tror att stenbumlingar är Sten bubblor, och vissa klippor har smällt och ruiner från antiken är komponenter i ett gudomligt kretskort!
Det värsta är att jag inte kan avgöra om han tror på det i verkligheten eller om han är ett troll!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 687
· Visningar
45 671
Kropp & Själ Måste väl finnas fler än jag? Det kändes bra i morse och fram till typ kl 17 men nu är jag deppig. Har ätit en ask potatissallad till...
2
Svar
37
· Visningar
2 056
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat