Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyligen kommit hem och blev på lite irriterat humör. Sambon har fixat mat och låtit står framme och gått och lagt sig inget konstig då han vart väldigt trött när han kom hem från jobb (men vem fasen är inte det liksom)
Tvätten ligger kvar. Disk i diskhon efter matlagningen trots att diskmaskinen är utplockad. han hade gett hundarna mat men skålarna står kvar mitt på golvet så man snubbla över dem och han hade inte kollat till vattnet så det var 2 nycket törstiga hundar som mötte mig.

Sånt här blir jag redigt lack på.

Han är kärnfrisk. Jag är så långt ifrån ok som man kan vara och likförbannat är det jag som roddar med mest.

Han är bra min sambo men ibland går han mig på nerverna rejält

Nu ska jag ta hundarna sätta mig i soffan med cihps och en pepsimax och bara softa sista halvtimmen innan jag gär och knyter mig. Hoppas humöret blir lite bättre

Det är ju inte första gången du skriver om hur ojämställt ni har det. Är han verkligen så bra?
 
Nu på väg hem från Stockholm, 3,5h kvar ungefär. Vart toppendagar och allt har gått riktigt bra :D centralen är ju lite farlig dock, fanns en lakritsbutik med massa gott så shoppade lite :d sen "råkade" jag handla 2 nya böcker i pocketshopen också, mycket trevligt :D ska läsa i helgen :laugh:
 
Jodå men buke blir ju min lilla klagomur när det rinner över. :) Jag blir grinig en kort stund sen har det gått över.

Idag körde han disken och tvätten innan jobbet för han hade varit så trött igår. Han ser inte min frustration i att det inte görs med en gång.

Jo, jag fattar att man blir grinig när man möts av det du beskriver.

Vet inte hur jag ska besvara det sista. Duktig.. man? :up:
 
Jo, jag fattar att man blir grinig när man möts av det du beskriver.

Vet inte hur jag ska besvara det sista. Duktig.. man? :up:

Ska ge honom en klapp på axeln när han kommer hem och se om han fattar vad jag menar med det :rofl:

Jag hann bara bli pissesur för att han inte gjort det med en gång utan drar ut på det så ibland är det nog mitt dåliga tålamod som ställer till det. Då slänger jag på mig offerkoftan för det är ju ALLTID jag som gör ALLTING här hemma typ. ALLT hamnar på mig. Han hade fixat middag och ställt undan matlåda till mig men det såg jag inte utan jag såg ju bara det han inte gjort.

Så ta det jag skriver med en nypa salt men tusen tack för omtanken:heart
 
Nyligen kommit hem - det har varit en jobbig dag för all personal och vi var fyra kvar till stängning idag vilket vi inte normalt sätt ska vara 😏 Med andra ord dagen stavas kaos - trött trött och lite mer trött. 17.5 grader visade bilen på vägen hem, sitter på balkongen och tagit en rabarber och jordgubbscider med mig ut 🤷‍♀️ Tänker inte köra någonstans idag mer. Varit en tung vecka på alla möjliga plan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 518
· Visningar
42 770
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 864
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 101
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Lerig hage
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp