Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svåra är inte att göra. Det svåra är att få det gjort 🧐
Så sant som det är sagt! Jag har bott här i nästan tio år... :angel: Fy fan vad fult det är bitvis!

Å andra sidan var jag velig och visste inte om jag ville bo kvar, och så är det ju inte MIN bostad, och så sade de när jag flyttade in att de inte ville ha märken på väggarna och... och.. och...
Men nu har jag pratat med dem och de sade att "Sof, FFS it's your HOME, go for it!" So I'm going for it! :D De betalar tillbaka färg och material.
 
Jag har precis provat en ny paddeltröja i stum latex som sitter supertajt om hals och handleder. Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem så att jag kan ta av mig den. :arghh: Den känns jättesvår att få av och jag är tvungen att börja med att ta av den över huvudet och då fick jag ingen luft eftersom tröjan är helt av latex.
 
Jag har precis provat en ny paddeltröja i stum latex som sitter supertajt om hals och handleder. Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem så att jag kan ta av mig den. :arghh: Den känns jättesvår att få av och jag är tvungen att börja med att ta av den över huvudet och då fick jag ingen luft eftersom tröjan är helt av latex.

Situationen är löst och arbetsdagen kan börja. Tur att sambon var hemma för det ska bli 19 grader idag. Att tillbringa dagen i en 100% vattentät latextröja med tajt halsmudd och handledsmuddar ligger ganska långt ner på min lista över saker jag vill göra.
 
Jag fölvakar och är ensam om det, ni kan tänka er hur jag ser ut. Jag jobbar heltid också. Min chef tycker jag ser trött ut… nähä… Men jag löste problemet med att avboka mötet idag så nu kan jag jobba hemifrån hela dagen och behöver inte visa mig…
Om ingen ringer via Teams o ska ha kamera på :cautious:
 
Tandläkarbesök för dottern avklarat. Vet inte riktigt varför jag följde med men då fick hon iaf skjuts dit :p
I höst blir det ny koll. Förhoppningsvis har alla vuxentänder kommit fram så att det kan prövas ut tandställning.

Jag är i stallet och är ungefär halvklar. Ska motionera en ponny, fylla på sex höpåsar och fylla på vatten i hagarna. Avmaskning tar jag imorgon :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 657
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 863
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 097
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp