Svåra är inte att göra. Det svåra är att få det gjortOj om man kunde sådant alltså Bra jobbat!
Edit: känns nästan som lite dryg kommentaren här Inte alls så jag menar. Skitbra jobbat @Sel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svåra är inte att göra. Det svåra är att få det gjortOj om man kunde sådant alltså Bra jobbat!
Så sant som det är sagt! Jag har bott här i nästan tio år... Fy fan vad fult det är bitvis!Svåra är inte att göra. Det svåra är att få det gjort
No offence intended, no offence taken. Jag hajade, det är ju sant!Svåra är inte att göra. Det svåra är att få det gjort
Edit: känns nästan som lite dryg kommentaren här Inte alls så jag menar. Skitbra jobbat @Sel
Jag har precis provat en ny paddeltröja i stum latex som sitter supertajt om hals och handleder. Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem så att jag kan ta av mig den. Den känns jättesvår att få av och jag är tvungen att börja med att ta av den över huvudet och då fick jag ingen luft eftersom tröjan är helt av latex.