De här är … mmmmmm!!!Mina proteinbars jag beställde var VIDRIGA menmen, de ska bara användas i nödfall och är man vrålhungrig så är man oftast inte så kräsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De här är … mmmmmm!!!Mina proteinbars jag beställde var VIDRIGA menmen, de ska bara användas i nödfall och är man vrålhungrig så är man oftast inte så kräsen
Pratat massor med vännen idag, och vi verkar vara på ganska samma nivå Av olika skäl kommer det inte bli något allvarligt av det, men trevligt med lite närhet och härliga samtal i vardagen!Så sjukt trött Allergin är i full blom fortfarande, mycket på jobbet och lite för mycket utanför jobbet med. Har fått massor av förvirrande tankar och känslor för en vän, hoppas vi kan reda ut lite tillsammans när vi ses imorgon. Skönt att veta att det på något sätt finns förvirrade känslor från båda håll i alla fall!
Typ som en medryttarponny jag hade som tonåring - han bockade, fes, blev rädd för sin egen fis, bockade igen och DÄR åkte jag avJobbat klart och sen tog vi en tur i skogen med en av ponnyerna.
Han hade bitvis lite cirkus. Den fortsatte eftersom han i sitt studsande knäckte grenar som han sen blev rädd för
Efter stallet hämtade vi ut kakbeställning från dotterns klasskompis. Nu står det kakor överallt
Dags att äta kvällsmat!
(jag som nästan skrutit lite om hur o-stressigt jag tycker att hela den här bröllopsgrejen har varit ber eventuellt att få ta tillbaka det efter kvällens pärs )Sitter med ett glas rödvin och försöker lugna nerverna lite. Det är sällan jag känner att jag faktiskt behöver ett glas vin, men efter att ha haft totalt fullskalig panik i ungefär 45 minuter - där det ett tag såg ut som att vi inte skulle kunna gifta oss alls om 6 veckor - krävdes det något lite starkare än kranvatten. Fy fasen, tror aldrig jag har haft så mycket panik för något förut. Än är krisen inte över, men vi hoppas att ha hittat en lösning i alla fall. Alltihop har med byråkrati att göra, både skotsk och svensk, så det är en jäkla röra. Och om inte annat har vi förlikat oss med "worst case scenario", vilket alltid är bra. Ska nu försöka sluta tänka på det och sätta mitt hopp till att vi löser det, på något sätt. Snälla universum?
Jag hade problem på dagen med.Är det bara för mig som Försäkringskassans hemsidan ser ut som att den är från -98?
Inte dem, jag har fått kontakt med användaren tack så mycket!