Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina proteinbars jag beställde var VIDRIGA :rofl: menmen, de ska bara användas i nödfall och är man vrålhungrig så är man oftast inte så kräsen :D
De här är … mmmmmm!!! :d

C728D490-15A2-4F48-95F9-10A6EDADC455.webp
 
Ångestgrejen visade sig inte vara en ångestgrej. Varför ska jag alltid stressa upp mig i onödan?

Jag har iaf varit hos psykologen idag igen. Känns som att vi äntligen börja komma någonstans nu och kan jobba med ett av mina problem. Känns skönt!
Nu har mamma kommit med och ska bo med mig i helgen. Blir mysigt.
 
Hemma efter 3 dagar i Stockholm. Konferens i 2 dagar och sedan träffa vänner. Har haft så trevligt men nu är jag trött. Gillar Stockholm men efter några dagar vill jag hem igen. Vi har redan planerat att nästa gång ska vi fika på fåfängan och gå på Vasa museumet
 
Dagens middag blev frikadeller på fläskfärs (kryddade med timjan, vitlök, lök, osv) som fick koka i tomatsås. Färsk tortellini till. Inte alls dumt för att vara hitte-på-mat på en helt vanlig torsdag :up: ! Attans skönt att det ÄR torsdag förresten. Det är så himla mycket som händer just nu och jag behöver ha helg snart! På lördag är det bokmässan på biblioteket. Hoppas på att få sälja i alla fall ett par ex av min bok.... :)
 
Så sjukt trött :( Allergin är i full blom fortfarande, mycket på jobbet och lite för mycket utanför jobbet med. Har fått massor av förvirrande tankar och känslor för en vän, hoppas vi kan reda ut lite tillsammans när vi ses imorgon. Skönt att veta att det på något sätt finns förvirrade känslor från båda håll i alla fall!
Pratat massor med vännen idag, och vi verkar vara på ganska samma nivå 😍 Av olika skäl kommer det inte bli något allvarligt av det, men trevligt med lite närhet och härliga samtal i vardagen!
 
Ska strax duscha sen blir de nog sängen 🤪 Ska jobba 08.00-16.30 i morgon så bara hugga i, helgen kommer att gå till att läsa ikapp veckans litteratur. Blir inte så mycket läsa när vi är där uppe man orkar inte på kvällarna och idag har jag bara behövt ladda batterierna.
 
Jobbat klart och sen tog vi en tur i skogen med en av ponnyerna.
Han hade bitvis lite cirkus. Den fortsatte eftersom han i sitt studsande knäckte grenar som han sen blev rädd för :rofl:

Efter stallet hämtade vi ut kakbeställning från dotterns klasskompis. Nu står det kakor överallt :p
Dags att äta kvällsmat!
Typ som en medryttarponny jag hade som tonåring - han bockade, fes, blev rädd för sin egen fis, bockade igen och DÄR åkte jag av :meh::rofl:
 
Sitter med ett glas rödvin och försöker lugna nerverna lite. Det är sällan jag känner att jag faktiskt behöver ett glas vin, men efter att ha haft totalt fullskalig panik i ungefär 45 minuter - där det ett tag såg ut som att vi inte skulle kunna gifta oss alls om 6 veckor - krävdes det något lite starkare än kranvatten. Fy fasen, tror aldrig jag har haft så mycket panik för något förut. Än är krisen inte över, men vi hoppas att ha hittat en lösning i alla fall. Alltihop har med byråkrati att göra, både skotsk och svensk, så det är en jäkla röra. Och om inte annat har vi förlikat oss med "worst case scenario", vilket alltid är bra. Ska nu försöka sluta tänka på det och sätta mitt hopp till att vi löser det, på något sätt. Snälla universum?
 
Sitter med ett glas rödvin och försöker lugna nerverna lite. Det är sällan jag känner att jag faktiskt behöver ett glas vin, men efter att ha haft totalt fullskalig panik i ungefär 45 minuter - där det ett tag såg ut som att vi inte skulle kunna gifta oss alls om 6 veckor - krävdes det något lite starkare än kranvatten. Fy fasen, tror aldrig jag har haft så mycket panik för något förut. Än är krisen inte över, men vi hoppas att ha hittat en lösning i alla fall. Alltihop har med byråkrati att göra, både skotsk och svensk, så det är en jäkla röra. Och om inte annat har vi förlikat oss med "worst case scenario", vilket alltid är bra. Ska nu försöka sluta tänka på det och sätta mitt hopp till att vi löser det, på något sätt. Snälla universum?
(jag som nästan skrutit lite om hur o-stressigt jag tycker att hela den här bröllopsgrejen har varit ber eventuellt att få ta tillbaka det efter kvällens pärs :cautious:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
42 559
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 766
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 860
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 091
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp