Här har vårdcentralen självservice med blodtrycket. Jag har inte tagit det men sambon så att man gör det själv.Min medicinmotagningpå sjukhuset har dropin för blodtryck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har vårdcentralen självservice med blodtrycket. Jag har inte tagit det men sambon så att man gör det själv.Min medicinmotagningpå sjukhuset har dropin för blodtryck.
Tack! Jag har ca två månader på mig innan det blir rejäl kris. Jag hoppas att jag kan lösa det på den tiden.@Hoarfrost jag har en bra blodtrycksmätare. Vill du låna den?
Håller på att somna och tror hela tiden att det är fredag
Tja, du har inte helt fel... för mig så ÄR det faktiskt fredagHåller på att somna och tror hela tiden att det är fredag
Och vårdcentralen brukar erbjuda att man kan ta själv! Så är det iaf här får gå och kolla mitt ibland själv när läkaren sagt tillKanske det Visste inte att de hade sådan service!
Grattis i efterskott!Idag för 50 år sedan, så föddes ett styck Gnist
Visa bifogad fil 90252
Lite firad har jag faktiskt blivit idag
Vissa av deras sidor har ett gammal gränssnitt. Förstasidan ser ”vanlig” ut för mig.Är det bara för mig som Försäkringskassans hemsidan ser ut som att den är från -98?
Jag har märkt att ibland ser sidor konstiga ut, vita med bara textlänkar, ingen ”design”, det brukar lösa sig när jag uppdaterar i webbläsaren eller går vidare till en undersida.Är det bara för mig som Försäkringskassans hemsidan ser ut som att den är från -98?
Det har min HC också. Ett litet rum med stol och elektronisk utrustning och så fyller jag i en lapp med namn + mitt värde och lägger i en låst postlåda. Väldigt händigtHär har vårdcentralen självservice med blodtrycket. Jag har inte tagit det men sambon så att man gör det själv.