Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackars goset, hittade henne inte när jag kom hem, öppnade till slut garderobsdörren och där var hon. Hon måste ha lyckats smita in när jag tog en tröja och sedan såg jag henne inte eftersom hon var längst in. Fruktansvärt dåligt samvete, men hon har varit där från åtta till ett, så inte en katastrof.

Hon surar rejält och jag fick ett bett eller två. Men absolut inga olyckor i garderoben. :crazy:
 
Insåg idag att jag råkat lära Ambres ett nytt röstkommando, av misstag :D När jag byter varv säger jag alltid "vänd" och så svänger han runt utåt i volten. Vi har börjat göra det i trav också, och då har jag sagt "är du med?" innan jag säger "vänd". Idag bytte han varv kvickt som attan i trav på "är du med?" :rofl::rofl::rofl:
 
Varit arbetsledare en stund och det hela slutade i en fin, organiserad fabrik med bättre översikt och flöde samt att jag har massa isolering innaför kläderna, för självklart var det glasullsisolering. 😅
 
Äntligen (!) fick vi göra fysik provet! Vi skulle ha gjort det förra torsdagen men först blev det framflyttat för att läraren var sjuk. Igår ville läraren inte hålla provet för att hen var för trött… jag förstår inte riktigt hur det är mindre ansträngande att stå och hålla en 1h lång föreläsning än dela ut och samla in ett prov. Men det är inte min sak att bestämma så det var bara att gilla läget.

Hur som, idag fick vi i alla fall göra det. Även om det var sjukt jäkla nära att vi inte kunde göra det idag heller eftersom skrivarna inte fungerade. Hade det blivit uppskjutet igen så hade jag helt ärligt struntat i att skriva det provet. Det var ändå inte SÅ viktigt och jag har mycket andra saker jag behöver göra också.

Sen fick vi tillbaka kemi-provet. Missade ett C- och ett A-poäng pga att jag glömde kolla "ratio" och tog för siget att den var 1:1 när den var 2:1 :meh::banghead:
Så allt hade varit helt rätt om jag bara hade delat det som jag hade som svar med två. Gah! :turd:

Men nu har jag i alla fall helg! :banana: Även om jag kommer behöva plugga ganska mycket… 😅
 
Fått ett angenämt problem, min häst rumpa har blivit så bred igen att jag inte ser när jag kör honom om jag inte lutar mig åt sidan 😂 Matten har tränat honom bra i vinter/vår ❤️ Han var glad att träffas igen, han har vilat sedan i söndags .. Så en gnutta överskottsenergi bubbla där inne. Han gör aldrig något dumt när han är pigg mer en att han smyg ökar farten lite 😆 Trodde hans husse skulle köra honom någon av dagarna jag var borta men men ..
 
Kul när man bor på landet utan grannar och både sambo och jag byter operatör för mobil och simkorten inte funkar. Nya leverantören har bara kundservice via tel alt mail som de svarar på inom 48 h. Måste liksom ha tel innan det..
Lyckades få tag på en kompis via facebook på datorn. Så hon fick ringa och klaga. Det löste sig som tur var. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 503
· Visningar
42 389
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 854
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 091
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp