Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu funkar 1177. Står att jag inte har någon bokad tid men jag fick ju smset där det står att jag har ändrat i min bokning.

Just nu känner jag att jag faktiskt skiter i att ens försöka gå på min tid. Vet inte vad straffavgiften är men jag får väl ta den och eventuellt låta bli att köpa ny cykel trots att jag verkligen behöver en 🤷‍♀️
Allså hur motiverar de att det ska vara så himla krångligt att få ut P-piller? :(
 
Har varit vaken ett tag. Får se om jag lyckas motivera mig till att måla en svääng innan jag går ut med våfflan... sedan är det städhus. Gäääsp!
Sov dessutom på soffan hela natten (igen) och det känns. Skulle lätt kunna flytta mig till sängen för sex timmar till.... eller i alla fall fyra.
 
Idag kommer äntligen maken hem igen :love: Han är i huvudstaden på utbildning och åkte redan i måndagskväll och kommer hem ikväll någon gång. Jag och ungarna reder oss själva så bra så det är inte därför det blir skönt att han kommer hem utan för att jag saknar honom. Krypa in i hans famn och kramas. Glad att det fortfarande känns så efter 13 år tillsammans :heart

Annars så ska jag in till stan på ett möte sen. Tänkte passa på att gå in på Granngården och köpa müsli till hästarna och se om dom har Stjärnöga som jag brukar ha i krukor på trappan.
 
Allså hur motiverar de att det ska vara så himla krångligt att få ut P-piller? :(

Jag fattar inte heller, @Hoarfrost måste stöta på idioter. Både vanliga läkare och gyn skriver glatt ut mina "konstiga" p-piller tom.
Jag fattar verkligen inte heller. Alla jag träffar säger samma att de bara ringer/skriver på 1177 så får de utskrivet. De behöver inte ens ta blodtryck. 🤷‍♀️ Jag har verkligen hamnat i en helskum snurra, och det gör mig så fruktansvärt stressad.
Känns extra dåligt iom att p-pillren funkar jättebra för mig och jag upplever inget krångel och har inte heller någonsin haft problem med blodtrycket. Jag får lågt blodtryck när jag inte äter p-piller pga får blodbrist iofs...

Nåja, jag släpper det och har bokat ny tid om en månad. Jag har p-piller för 2 månader så det är bäst att det funkar då. :banghead: Funderar om jag ska ta upp det med barnmorskan då, men det kommer ju inte vara hennes fel att allt krånglar. Men kanske kan fråga ändå och se om hon har någon teori.
 
Jag fattar verkligen inte heller. Alla jag träffar säger samma att de bara ringer/skriver på 1177 så får de utskrivet. De behöver inte ens ta blodtryck. 🤷‍♀️ Jag har verkligen hamnat i en helskum snurra, och det gör mig så fruktansvärt stressad.
Känns extra dåligt iom att p-pillren funkar jättebra för mig och jag upplever inget krångel och har inte heller någonsin haft problem med blodtrycket. Jag får lågt blodtryck när jag inte äter p-piller pga får blodbrist iofs...

Nåja, jag släpper det och har bokat ny tid om en månad. Jag har p-piller för 2 månader så det är bäst att det funkar då. :banghead: Funderar om jag ska ta upp det med barnmorskan då, men det kommer ju inte vara hennes fel att allt krånglar. Men kanske kan fråga ändå och se om hon har någon teori.
Har du lådan så brukar det fungera att bara ta bild på förpackningen och skicka till någon online-läkare.
 
Sitter i väntrummet på sjukhuset. Kom en halvtimme för tidigt. Dålig planering :cautious:

Fick samtal om blodgivning innan. Tog bara ett halvår. Kunde fått en tid idag men det krockar med sjukhusbesöket. Vi kom fram till att det är bättre att jag lämnar på en annan vårdcentral, så jag skulle få en kallelse dit. Uj, redan nervös! Jag som börjar gråta av vanliga blodprov liksom..
 
Precis lyckats boka upp mig varje dag nästa vecka, och fredag-söndag kommer sambons mamma på besök. Jag kommer vara TRÖTT 🙈 Men bonus var i alla fall att vi hade flera förbetalda besök kvar hos fysio som jag glömt bort så det blir nog lite vattentrask för vavvan!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 503
· Visningar
42 389
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 854
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 091
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp