Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter medicinsk (eller idag hette det helkroppsyoga). Puh, det känns inte när man gör det men nu är jag helt sladdrig i kroppen. Katten ligger i solen på mattan och rörde inte ett öra när jag kom genom dörren.

Visa bifogad fil 90298

Hon är inte så tjock som hon ser ut som :angel:
Vilken ilsken bitchblick, typ som om du inkräktar på hennes privata sfär bara genom att titta på henne. :laugh:
 
A har ett par Sergio grasso stövlar som blivit för små i vaden. Eftersom jag fyndade dem på Erikshjälpen för 165:- :angel: tänkte jag att det är värt kostnaden att fixa dem med en resår. Var till skomakaren med dem nu på em. Han mätte och sätter i bra resår. Kostnad? 160:- :o totalt!! :o
 
Jag är äntligen på väg hem! Först hade jag vanlig skoldag, sen hade skolan öppet hus och eftersom de hade ont om ambassadörer så ställde jag upp. Öppet hus var egentligen slut 19.30 och sen ska det städas undan, men eftersom jag har 1h+ hem så fick jag gå 19.10 för att hinna med en tidigare buss :up:

Börjar dagen med ett prov imorgon. Så det är ju… kul 😆 Men mamma ska i alla fall hämta mig på resecentrum så jag kommer i alla fall hem innan 21.00 idag :)
 
Vad jag gor just nu? Sitter och vraker i mig arets forsta lokala jordgubbar. Jordgubbs standen har varit har i ett par veckor nu, men det ar den forsta gangen jag kommit ihag att stanna och handla. Jag ar i "7th heaven" medan jag slafsar i mig jordgubbar i rask takt.
Hoods jordgubbar ar uber-super sota och smakar massor. De godaste jordgubbarna i varlden och kommer att finnas fram till Juli ungefar, innan de kommer tillbaka i October. YUM
 
Så sjukt trött :( Allergin är i full blom fortfarande, mycket på jobbet och lite för mycket utanför jobbet med. Har fått massor av förvirrande tankar och känslor för en vän, hoppas vi kan reda ut lite tillsammans när vi ses imorgon. Skönt att veta att det på något sätt finns förvirrade känslor från båda håll i alla fall!
 
Framme i Stockholm på hotellet :D Högst ovant med alla ljud men är redan trött så lär sova som en stock ändå :p fantastiskt skön säng :love:
Dock har jag redan hunnit göra bort mig lite, svarade automatiskt "du med" när receptionen önskade en trevlig vistelse och gick till en gul taxi fast de sagt den var svart :rofl: spela roll, var nog hyffsat tydligt jag var alldeles virrig 😅
 
Vad jag gor just nu? Sitter och vraker i mig arets forsta lokala jordgubbar. Jordgubbs standen har varit har i ett par veckor nu, men det ar den forsta gangen jag kommit ihag att stanna och handla. Jag ar i "7th heaven" medan jag slafsar i mig jordgubbar i rask takt.
Hoods jordgubbar ar uber-super sota och smakar massor. De godaste jordgubbarna i varlden och kommer att finnas fram till Juli ungefar, innan de kommer tillbaka i October. YUM
Härligt :) ! Här såg jag svenska jordgubbar som såldes utanför ICA Maxi förra helgen. Till det facila priset av 50 kr för 250 g. Nähä, jag väntar nog ett tag till..... :p (hur de ens lyckas "kläcka" fram jordgubbar i Sverige nu är i och för sig ett litet under i sig själv....)
 
Jag är helt slut både psykiskt och fysiskt efter den här dagen. Vi har suttit hela dagen i föreläsningssalen och lyssnat och tittat på vad Karlstads kvinnohus jobbar med. Fy f*n rent utsagt 💔 Det krossar mitt hjärta delux. Så mycket tankar och känslor som virvlar runt och var tvungen att ringa upp min mamma på en gång efteråt och bara vräka ur mig alla känslor som bubblade upp.
 
Härligt :) ! Här såg jag svenska jordgubbar som såldes utanför ICA Maxi förra helgen. Till det facila priset av 50 kr för 250 g. Nähä, jag väntar nog ett tag till..... :p (hur de ens lyckas "kläcka" fram jordgubbar i Sverige nu är i och för sig ett litet under i sig själv....)

Typ vaxthus kanske?

Har ar det i allafall utomhus och processen ar ett par veckor fordrojd i ar pa grund av frys temperaturer senare an vanligt. MEN NU AR DE HAR ... och de kostar nastan 60 sek for 1liter bar. Fy sa dyrt i Sverige. :eek::nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 496
· Visningar
42 207
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 851
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 087
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp