Tack Det ska jagÄventyr är bra Ha så roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack Det ska jagÄventyr är bra Ha så roligt!
Vilken ilsken bitchblick, typ som om du inkräktar på hennes privata sfär bara genom att titta på henne.Hemma efter medicinsk (eller idag hette det helkroppsyoga). Puh, det känns inte när man gör det men nu är jag helt sladdrig i kroppen. Katten ligger i solen på mattan och rörde inte ett öra när jag kom genom dörren.
Visa bifogad fil 90298
Hon är inte så tjock som hon ser ut som
Vilken ilsken bitchblick, typ som om du inkräktar på hennes privata sfär bara genom att titta på henne.
Härligt ! Här såg jag svenska jordgubbar som såldes utanför ICA Maxi förra helgen. Till det facila priset av 50 kr för 250 g. Nähä, jag väntar nog ett tag till..... (hur de ens lyckas "kläcka" fram jordgubbar i Sverige nu är i och för sig ett litet under i sig själv....)Vad jag gor just nu? Sitter och vraker i mig arets forsta lokala jordgubbar. Jordgubbs standen har varit har i ett par veckor nu, men det ar den forsta gangen jag kommit ihag att stanna och handla. Jag ar i "7th heaven" medan jag slafsar i mig jordgubbar i rask takt.
Hoods jordgubbar ar uber-super sota och smakar massor. De godaste jordgubbarna i varlden och kommer att finnas fram till Juli ungefar, innan de kommer tillbaka i October. YUM
Härligt ! Här såg jag svenska jordgubbar som såldes utanför ICA Maxi förra helgen. Till det facila priset av 50 kr för 250 g. Nähä, jag väntar nog ett tag till..... (hur de ens lyckas "kläcka" fram jordgubbar i Sverige nu är i och för sig ett litet under i sig själv....)