Datorsystemet på jobbet ligger nere.. Blir en låååång dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte gjort det, bla för att jag inte riktigt passar deras måttning, men också för att jag inte har ödem utan använder dem för att hjälpa till att reglera pulsen när jag sitter/står (för mycket blod hamnar i benen och kroppen orkar inte få upp det till huvudet så då rusar pulsen för att fixa det, det kallas posturalt ortostatiskt takykardisyndrom, POTS). Jag har inte riktigt hört att bubblisar skulle vara en grej för ”oss”.Japp. Lymfsysemet. Jag har ju opererat bort ett bröst och lymfknutorna i armhålan. Men har inte fått svullen arm utan det samlas i buken.
Har du testat bubblisar? När jag hade svullna ben var de super. Ett elände att få på sig men väldigt sköna att bära. Har ett välanvänt linne också
Aha. Nä bubblisarna känns inte, men när man tar av dem är man lite rutig.Jag har inte gjort det, bla för att jag inte riktigt passar deras måttning, men också för att jag inte har ödem utan använder dem för att hjälpa till att reglera pulsen när jag sitter/står (för mycket blod hamnar i benen och kroppen orkar inte få upp det till huvudet så då rusar pulsen för att fixa det, det kallas posturalt ortostatiskt takykardisyndrom, POTS). Jag har inte riktigt hört att bubblisar skulle vara en grej för ”oss”.
Det är iofs rätt vanligt att folk med långcovid mår bättre av lymfmassage så det vore inte omöjligt att bubblisarna är bra. Den där massagen de ger, känns den eller? Jag är så beröringsöm just nu så jag vet inte om massage som känns skulle funka.
Känner igen det där med att det är svårt att få på sig kompressionen.
Grattis i efterskott!Idag för 50 år sedan, så föddes ett styck Gnist
Visa bifogad fil 90252
Lite firad har jag faktiskt blivit idag
Du behöver en läsvecka !Tänkte ha en läsförmiddag på jobbet, sällan man hinner sånt och måste planera in det. Kommit ut en riktigt intressant rapport inom mitt område, har nu skaffat kaffe...Öppnar och det är 211 sidor i huvudrapporten och där till 32 bilagor med x antal sidor per bilaga.
kanske jag inte ska ha en läsförmiddag idag....
För att slippa stressa vid 15 tänkte jag åka och lämna bilen för service nu och ta bussen tillbaka. 56 kr för en biljett!?Mår bättre idag. Förhoppningsvis kan det bli lite gjort innan kl 15, då ska jag vara på två ställen samtidigt
Grattis! Vilken gullig bildIdag för 50 år sedan, så föddes ett styck Gnist
Visa bifogad fil 90252
Lite firad har jag faktiskt blivit idag