Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sedan igår har jag pratat med tre olika arbetsterapeuter. Den för kompressionsplagg, den som utreder och den som förskriver, typ. Ketchupeffekt! 😅 Nu verkar jag få hemtjänst och jag är lika delar så galet lättad och samtidigt känns det skumt.

Har kunnat pyssla lite på balkongen i solen. Mysigt!
 
Vilken typ av kompressionsplagg?
/mvh hon som sover i kompressionsväst
Jag har kompressionsstrumpbyxo och -handskar, men strumpbyxorna som har varit så sjukt bra har börjat göra ont. Hon hade flera bra idéer om hur det kan fixas, så jag ska måtta igen.

När du sover alltså! Är det för lymfsystemet? Jag har mina alltid UTOM när jag sover. :D
 
Har precis skickat ett meddelande till en webshop i hopp om att få fri frakt på en beställning :p De har fri frakt från en viss summa, men efter att ha kollat runt på deras hemsida så finns det inte tillräckligt mycket jag behöver. Det saknas hela 2kr till fri frakt så med lite tur kan det gå. Vet att jag fått fri frakt från andra butiker när det varit så. Skadar iaf inte att fråga :)
 
Grattis lite i efterskott @Gnist :banana:

ca006047b8a0fc8174fde0214f3a756c.jpg
 
Somnade en och en halv timme när jag kom från jobbet i går. Det händer aldrig.
Hade svårt att somna på kvällen. Dels pga det och dels pga Therese bortgång. Blev liggandes och tänkte.
Somnade efter att ha läst en stund och konstaterat att Luleå slog FBK.
Nu har jag varit ute och joggat och ska fixa macka och mycket kaffe.
5D9B503E-83E1-43E2-A907-EB41B11F1538.webp
 
Jag har kompressionsstrumpbyxo och -handskar, men strumpbyxorna som har varit så sjukt bra har börjat göra ont. Hon hade flera bra idéer om hur det kan fixas, så jag ska måtta igen.

När du sover alltså! Är det för lymfsystemet? Jag har mina alltid UTOM när jag sover. :D
Japp. Lymfsysemet. Jag har ju opererat bort ett bröst och lymfknutorna i armhålan. Men har inte fått svullen arm utan det samlas i buken.

Har du testat bubblisar? När jag hade svullna ben var de super. Ett elände att få på sig men väldigt sköna att bära. Har ett välanvänt linne också :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 041
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 846
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 081
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp