Jag jobbar övertid Det är full rulle i huset men jag har det bra på min position. Har automat med varm choklad så jag ska inte alls klaga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Numera har jag tappat termostaten och har gåshud, vita fingrar och blå läppar vid den temperaturen trots yllenattlinne och dubbla täcken.Äsch, i sovrummet har jag vintertid sisådär 14 grader När det är svalt sover de flesta gott
Jag skulle vara kritisk. Opponering innebär inte att man ska vara snäll. Jag har varit hård och inte fått kritik för det.Skulle skriva opponering på ett examensarbete men hur skriver man en snäll opponering på något som är taget direkt från en hemsida? Vissa ord är omformulerade, och vissa meningar är nedkortade men det är mer eller mindre avskrivet rakt av. Märker verkligen nivån på utbildningen när handledarna godkänt det eftersom jag ska opponera på den
Jag skulle vara kritisk. Opponering innebär inte att man ska vara snäll. Jag har varit hård och inte fått kritik för det.
Ja. Numera har jag tappat termostaten och har gåshud, vita fingrar och blå läppar vid den temperaturen trots yllenattlinne och dubbla täcken.
När jag bodde i Indien hade vi ca 10 grader inne vintertid och inget varmvatten. Inte frös jag lika mycket då inte. Alltså jo precis när jag duschade kanske.
Det låter märkligt att en korrekt utförd uppgift ska slå negativt mot dig?Jag ligger redan på lärarnas minus-lista, så en rättvist opponering riskerar att falla hårt på mig själv. Jag fotade lite text till en kompis som håller med om att det skriker plagiat. Så frågan är om jag ska ifrågasätta vad exakt det är jag ska opponera på?
Det låter märkligt att en korrekt utförd uppgift ska slå negativt mot dig?
Jag gick igenom lite källor vid en opponering och ifrågasatte vad faktan egentligen kom ifrån, för den var dels felaktig och dels inte från angiven länk. Jag skulle ha gått åt rätt hårt om jag misstänkte plagiat.
Jag har mailat läraren eftersom jag kunde t om söka på meningar från uppsatsen och komma till hemsidan det var taget ifrån
En sån skulle jag skicka vidare till disciplinnämnden utan att passera gå.
/universitetslärare
Det är en yrkeshögskola, så vart hittar jag om disciplinnämnden. Gäller samma där ?
Det lär väl gå genom urkund ändå?Det är en yrkeshögskola, så vart hittar jag om disciplinnämnden. Gäller samma där ?
Vet ej, men det är troligtvis ändå upp till lärare/examinator så du har gjort helt rätt i att kontakta dem. Så ligger det på deras bord.
Det lär väl gå genom urkund ändå?