Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte mig en midjekort träningströja förra veckan och provade nu på kvällen. Jag var tveksam när jag beställde den men alltså, jag kände mig så jäkla snygg i den tillsammans med tights med hög midja trots att den visar en bit av magen och jag inte varit bekväm med det tidigare. Blir definitivt den imorgon när jag ska till gymmet. :up:
 
Undrar hur nära sommaren svallisen uppe i skogen blir kvar 😅. Var även lite halkigt att rida förbi isen på fältet utan broddar i skorna. Hade ju efter den lilla ridturen tänkt hoppa ett fåtal språng inne på ridbanan men nöjde mig med lite trav-och galopparbete (då pållan lyckades där inne halka till med bakkärran två gånger) som häst gjorde fint nu när jag orkar rida mer ordentligt igen 🤩😍.
Idag blev det mycket stall och häst! 😊. Efter skötsel och ridning av min häst passade jag på att hänga med till ridskolan för att se en vän rida en hopplektion så sambon fick hela kvällen för sig själv hemma 😊 men nu är det sovtajm 😴.
 
Sitter med trott Princess Diva som nu ar kastrerad ... och vetten upptackte att hon hade mjolk ... men inga tecken pa lop. Inte konstigt att Tate varit lite hysterisk ett tag och att Diva varit extra tjurig och bara "snarled" pa honom sa fort han andas. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 429
· Visningar
40 109
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp