Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte mig en midjekort träningströja förra veckan och provade nu på kvällen. Jag var tveksam när jag beställde den men alltså, jag kände mig så jäkla snygg i den tillsammans med tights med hög midja trots att den visar en bit av magen och jag inte varit bekväm med det tidigare. Blir definitivt den imorgon när jag ska till gymmet. :up:

Undrar hur nära sommaren svallisen uppe i skogen blir kvar 😅. Var även lite halkigt att rida förbi isen på fältet utan broddar i skorna. Hade ju efter den lilla ridturen tänkt hoppa ett fåtal språng inne på ridbanan men nöjde mig med lite trav-och galopparbete (då pållan lyckades där inne halka till med bakkärran två gånger) som häst gjorde fint nu när jag orkar rida mer ordentligt igen 🤩😍.
Idag blev det mycket stall och häst! 😊. Efter skötsel och ridning av min häst passade jag på att hänga med till ridskolan för att se en vän rida en hopplektion så sambon fick hela kvällen för sig själv hemma 😊 men nu är det sovtajm 😴.

Sitter med trott Princess Diva som nu ar kastrerad ... och vetten upptackte att hon hade mjolk ... men inga tecken pa lop. Inte konstigt att Tate varit lite hysterisk ett tag och att Diva varit extra tjurig och bara "snarled" pa honom sa fort han andas. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
698
Senast: Malin_L
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 063
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
2 3
Svar
48
· Visningar
981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka