Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dålig planering från kursansvarig, ni skulle varit här förra veckanJag hade ju sett fram emot vår i alnarp, men tji fick jag!
Kommer om en månad igen, då får det banne mig vara vår!Dålig planering från kursansvarig, ni skulle varit här förra veckan
Grattis!Har nu tackat ja till den "nya tjänsten" eller vad jag ska kalla det Känns bra!
Tack!Grattis!
Ooh, vad har jag missat?? Grattis!Har nu tackat ja till den "nya tjänsten" eller vad jag ska kalla det Känns bra!
Fått erbjuden lite annorlunda tjänst men på samma plats Tack!Ooh, vad har jag missat?? Grattis!
En med lite bättre lön kanske?Fått erbjuden lite annorlunda tjänst men på samma plats Tack!
JappEn med lite bättre lön kanske?
Tjoho, heja dig! Det här var verkligen välförtjänt! (säger jag, utan att känna dig alls IRL )Har nu tackat ja till den "nya tjänsten" eller vad jag ska kalla det Känns bra!
Tack!Tjoho, heja dig! Det här var verkligen välförtjänt! (säger jag, utan att känna dig alls IRL )