Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
När sambon åkte till jobbet för en stund sen kom honkatten in (jag släppte ut katterna strax före) och kom upp till mig i sängen och kurrade. Återkom sen efter några minuter. Jaha det var inte mysa just hon ville utan tala om något. Klev upp och klädde på mig och när jag kom ner till köket satt katten vid foten av trappen och väntade på mig och gick bort till skålarna och började jama bestämt. Aaahhh husse gav aldrig något frukostfoder 😄, djuren är så bestämda och roliga ❤. Nahe lika bäst att börja elda före frukost plötsligt snö och minusgrader ute igen 🙃.
 
Synundersökning idag vid lunch, lyckades få en tid trots att de var fullbokade = någon stackare ska offra sin lunchrast :o

Tror vi kommer ta bort katten idag. Orkar inte oroa mig för honom mer och han har helt klart för många diagnoser för att det ska bli bra igen. Hade han varit fem istället för femton så hade jag inte tvekat på att låta honom genomgå lite till, men med åldern och hans cancer känns det inte rimligt längre.
 
Dags för frukost. Åkte iväg fort som fasiken på morgonen och inhandlade ett nytt block, har av någon märklig anledning kastat alla 😂 Hej kom och hjälp mig.

Zoom idag kommer nog ta större delen av dagen, skulle behöva köra Trulis och skulle verkligen behöva skruva i nya brodd i ena framskon på honom. Han sliter brodd delux.
 
Screenshot_20220405-084413_Messenger.webp


Morgonen är inte komplett utan minst en rage.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 443
· Visningar
40 483
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp