Känner också orimligheten i att det redan är tid att kliva uppJag har sovit gott men nu är det tydligen dags att gå upp. Känns orimligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner också orimligheten i att det redan är tid att kliva uppJag har sovit gott men nu är det tydligen dags att gå upp. Känns orimligt
Skulle kunna vara när som helst mellan oktober och maj, tänker jag......Snö på marken och -2 grader April...
En del gånger jag varit i skåne har jag köpt mer kläder där nere.... Skåneväder är inte att leka med.Här i Skåne är det snöblandat regn, och vi ska på heldagsexkursion i Malmö Jag får helt enkelt se ut som en mupp och klä på mig de lager kläder jag har.
Oj, jättefint i mellersta Skåne. Du är på fel ställeHär i Skåne är det snöblandat regn, och vi ska på heldagsexkursion i Malmö Jag får helt enkelt se ut som en mupp och klä på mig de lager kläder jag har.
Jag hade ju sett fram emot vår i alnarp, men tji fick jag!Oj, jättefint i mellersta Skåne. Du är på fel ställe
Jag hade ju sett fram emot vår i alnarp, men tji fick jag!
Ja solen skiner I Malmö nu! Är snart framme vid Östra kyrkogården där vi ska tillbringa förmiddagen.Nu har solen kikat fram igen! Blåste halv snöstorm när jag ilade förbi Lomma med tåget. Dock uppehåll i Malmö så håller tummarna för att du slipper det klassiska malmöitiska isregnet