Skulle kunna vara när som helst mellan oktober och maj, tänker jag......
🏖
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle kunna vara när som helst mellan oktober och maj, tänker jag......
Jag är mest fascinerad över alla här i Dalarna som bevisligen bytt till sommardäck (dvs de som ligger i diket efter de senaste dagarna) Näver bäver att jag byter till sommardäck innan mitten av april!
Vet att jag skrivit det förut också, men jag förstår dig helt! Före jul hade vi en längre period där djurens skador bara avlöste varandra, höll på riktigt att bli galen. Hoppas verkligen oturen vänder och att löser sig på bästa sätt med alla djurenKonstigt att jag är utbränd på djur? Skit bara avlöser skit hela tiden. Hästens tandhålor har precis läkt ihop, kunde sluta spola ur dem igår. Ena katten ska avlivas imorgon. Och nu hittade jag en knöl på lilla hunden. Det tar liksom aldrig slut.
Här ska inte bytas till några sommardäck för ens efter Påsk. Har gjort den tabben en gång eller snarare min Pappa. Skulle vara hästvakt och det åkte på semester till Ystad. Tro inte på f+n att de kom en dm snö medan de var borta .. Fy vad arg jag var när jag fick promenera till och från stallet ..Jag är mest fascinerad över alla här i Dalarna som bevisligen bytt till sommardäck (dvs de som ligger i diket efter de senaste dagarna) Näver bäver att jag byter till sommardäck innan mitten av april!
Samma här. Jag bytte till sommardäck tidigt ett år och naturligtvis trampar hästen av sig halva kotan plus senan samma dag som snön far både uppåt och neråt.Här ska inte bytas till några sommardäck för ens efter Påsk. Har gjort den tabben en gång eller snarare min Pappa. Skulle vara hästvakt och det åkte på semester till Ystad. Tro inte på f+n att de kom en dm snö medan de var borta .. Fy vad arg jag var när jag fick promenera till och från stallet ..
Alltså så här ser det ut:Jag funderar över mina konstiga tvåfärgade väggar, vilket syns nu med mer dagsljus än under vintern. Det ser lite ut som om någon börjat måla gräddvitt men tröttnade innan de finmålat runt listerna, fönstren och eluttagen, så där är det kritvitt. Nu ska det spacklas hål och tja, det kommer säkert bli hrm snyggt.
Vad hemskt jobbigt! Beklagar.Konstigt att jag är utbränd på djur? Skit bara avlöser skit hela tiden. Hästens tandhålor har precis läkt ihop, kunde sluta spola ur dem igår. Ena katten ska avlivas imorgon. Och nu hittade jag en knöl på lilla hunden. Det tar liksom aldrig slut.