Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då ska du gå via Myndigheten för yrkeshögskolan.Det är en yrkeshögskola, så vart hittar jag om disciplinnämnden. Gäller samma där ?
Ja, uppenbarligen eftersom jag fått denna uppsats tilldelat mig att opponera på.
Eller hur! Urkund måste väl ändå finnas?!? Och hur kan de inte vara oroliga för den?!? Jag var supernojig inför sista gången och fick 0%. Men fasen vad nervös jag varJag tror att @Ninnurur syftar på att arbetet, även om det är YH-utbildning, borde köras genom Urkund. Inte att det har godkänts där.
Precis.Jag tror att @Ninnurur syftar på att arbetet, även om det är YH-utbildning, borde köras genom Urkund. Inte att det har godkänts där.
Jag tror att @Ninnurur syftar på att arbetet, även om det är YH-utbildning, borde köras genom Urkund. Inte att det har godkänts där.
Ta inte det för givet när det gäller yrkeshögskola, går också på en yrkeshögskola och vi har haft ett fall av plagiat och fusk som kom igenom vilket vi elever upptäckte. Gå via Myndigheten för Yrkeshögskolan om din skola inte reagerar.Det stod att det skedde plagiatkontroll när jag laddade upp min uppsats, så jag menar att skolan måste ha godkänt urkunds resultat eftersom den gått vidare till mig ?
Ta inte det för givet när det gäller yrkeshögskola, går också på en yrkeshögskola och vi har haft ett fall av plagiat och fusk som kom igenom vilket vi elever upptäckte. Gå via Myndigheten för Yrkeshögskolan om din skola inte reagerar.
April min älskade vän.Ny bil? Ny lägenhet? Jobbet du inte ville ha o slapp ?