Nu har halva arbetspasset gått, bara 6,5 timme kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle skriva opponering på ett examensarbete men hur skriver man en snäll opponering på något som är taget direkt från en hemsida? Vissa ord är omformulerade, och vissa meningar är nedkortade men det är mer eller mindre avskrivet rakt av. Märker verkligen nivån på utbildningen när handledarna godkänt det eftersom jag ska opponera på den
Haha ja den påstod att min unges berättelse om sitt liv var plagiatJag skulle kontakta programansvarig. Det där låter som plagiat.
Sedan är det inte handledarens uppgift att godkänna en uppsats (om inte handledaren är examinator, men det bör denne inte vara) eller kontrollera plagiat, utan studenten är själv 100% ansvarig för sitt arbete.
Trist för dig hur som helst.
Tillägg: Missade att det var frågan om en YH utbildning. Hur som helst, Urkund är ingen objektiv måttstock på plagiat, utan endast ett hjälpmedel. Urkund fångar både upp det som inte är plagiat och missar sådant som är plagiat.
Hoppas verkligen du reklamerar dem! Längre än så ska de ju definitivt hållaLite förbaskad är jag....Ska verkligen inte Hööks silikonskodda ridbyxor hålla mer än 2 månader?!? Lite uselt