Och allt blev godkänt av sotaren!Det är fredag!
I dag ska sotaren komma och göra en besiktning av den nya skorstenen vi installerat, hoopas på godkänt så vi kan börja elda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och allt blev godkänt av sotaren!Det är fredag!
I dag ska sotaren komma och göra en besiktning av den nya skorstenen vi installerat, hoopas på godkänt så vi kan börja elda
För att de har kört barnvagn och minns hur bökigt det kunde vara?Hur kommer det sig att det alltid är gamla tanter som håller upp dörren och hjälper en när man är ute med barnvagn? Inte var det tågföraren som precis stängde dörren mitt på barnvagnen nyss i varje fall.
Kan du ta med dig någon kollega eller fackombud på mötet? Kanske blir lite annat när ni är två, i och med att han vägrade säga vad det gällde.Jag blir tokig. Chefen ringer och frågar vad jag gör halv tolv på måndag. Inget svarar jag. Då bokar han in ett möte med mig svarar han, för det är lite vi behöver prata om.
Får direkt klump i magen och frågar vad det gäller. Nej det kan han inte säga, men det är nog positivt tror han, så jag behöver inte oroa mig.
Nog positivt? Vadå han kan inte säga vad det gäller? Vad fan tror han jag kommer fundera över hela helgen? Är så pisstrött på hans mystiska "kom med mig till mitt kontor" härskarteknik där det är 50% negativt, 10% positivt och 40% varför i helvete var detta så himla hyschpysch.
Ska se om någon kollega vill följa med, tilliten är inte på topp så att säga.Kan du ta med dig någon kollega eller fackombud på mötet? Kanske blir lite annat när ni är två, i och med att han vägrade säga vad det gällde.
Förstår det. Dock kan det vara bra om någon mer är med ifall chefen beter sig som vanligt, då står det inte ord mot ord mellan dig och chefen.Ska se om någon kollega vill följa med, tilliten är inte på topp så att säga.
Tack, satt precis och googlade på detta. Ska se om en kollega kan komma med, i annat fall får chefen vänta med mötet tills någon kan följa med helt enkelt Även om det enligt honom "nog är positivt för mig" känns det bättre att ha en annan med. Vem vet vad han ser som positivt liksom?Förstår det. Dock kan det vara bra om någon mer är med ifall chefen beter sig som vanligt, då står det inte ord mot ord mellan dig och chefen.
Alternativt skickar du ett mail nu där du skriver att du vill skjuta på mötet så du kan ta med dig en facklig representant då du får anta att det gäller något som kan beröra din arbetssituation när han vägrar tala om vad det gäller. Du har rätt att ta med dig en stödperson på relativt många typer av möten med din chef, vilket kan vara ett sådant där du inte vet varför du kallas(även om det går att lista ut varför i det här fallet).
Då ska du utgå från att det är något som berör din arbetssituation och ta med fackrepresentant. Sen får han väl krångla om han vill men se till att allt kommer skriftligt, ringer han upp dig så säg att han får skicka ett mail så du kommer ihåg och kan vidarebefordra information till facket om mötet.Tack, satt precis och googlade på detta. Ska se om en kollega kan komma med, i annat fall får chefen vänta med mötet tills någon kan följa med helt enkelt Även om det enligt honom "nog är positivt för mig" känns det bättre att ha en annan med. Vem vet vad han ser som positivt liksom?
Läste "distansinspirerad gympa" och såg framför mig hur ni stod i varsin ände av salen och gympadeGick först på gympa som hade en vikarie och hon körde lite mer dansinspirerad gympa... inte min kopp te, kände mig som en fågelskrämma när armar och ben inte synkade Efter det blev det iaf ett pass med styrka som var härligt!
Nu sitter jag på ridskolan och tittar på sambons lektion