Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tre dagars vistelse i människobyn avklarade och jag är tillbaka vid att arbeta vid köksbordet. Möten, försenade tåg, hotellfrukost, köpesallad, ännu mer möten, aw. Jo, det är både bra och dåligt med de här resorna. Kul att träffa lite kolleger i alla fall.

Men idag är det bara jag och hunden på "kontoret".
 
ZErHIox.webp
 
Borde ta tag i mer jobb men har lite svårt att komma igång. Mina hundar distraherar mig för mycket med sitt snarkande i solen

277686089_492126319060149_618258483164680043_n.webp

Tror mina hundar njute i fulla drag av att få var ahemma trots att promenaderna blir lite tråkiga. Har inga bra ställen att gå på här så blir bara en ordentlig promenad om dagen men idag ska de få komma ut och rasta sig i skogen sen.
 
Sitter och väntar på en leverans till jobbet som fraktbolaget lyckats få försenad hela 4 dagar. Nu gör de allt för att dölja spåren att de gjort extremfel, vilket är extremt roande då jag och chefen har tagit allt via mail(inklusive bokningsbekräftelse med datum), vilket de verkar ha glömt helt. 🙃
 
Det känns som en dag när det händer. Redan haft en bra samtal med fysioterapeuten, bestämt tid i eftermiddag med målaren att hämta nycklar till nya lägenheten OCH varit i köket och hämtat te.

Planerar en sen utelunch med mamman (som vill med och se lägenheten) på byns veganhak som alltid har burgare på fredagar. Håll tummarna för att jag orkar! 🤞🏻:heart

17 grader i sovrummet. 🥶Ylle är mitt mellannamn.
 
Surade ur över att vi inte fått någon återkoppling sedan vi skrev mailet där vi klagade på situationen. Så skrev ett halvsurt (men professionellt) mail till HR.
Fick snabbt svar att de inlett en process med "stödinsatser" (vad det nu är). De kunde inte sagt det då? Typ hej det drar ut lite på tiden men vi är igång. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 766
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
42 559
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp