Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prata med företaget som ska ha 7000, du kanske kan få delbetala? Eller skjuta upp en månad? De flesta företag vill helst hitta en lösning.Känns lite bättre nu ändå. Pratade med förstående person så inkassokravet verkar strykas vad jag förstod det som. Svårt när posten krånglar så mycket och jag trott att allt är ok men tydligen gick en betalning inte igenom och märkte det så onödigt sent varpå detta stresspåslag. Nu är alla akuta räkningar mm betalda. Gäller bara att klura ut hur jag ska betala en som går ut i nästa vecka på 7000kr. Inga små summor för mig just nu när det bara är allt möjligt som ska betalas till höger och vänster.
Måste försöka sälja av något rätt omgående så det går ihop sig under sommaren så får jag lösa mer långsiktigt senare.
Men så roligt ändå! Fjärde är tamesjutton inte illa pinkat, grattis!Nämen somna ju på soffan Men vakna lagom till uppfödningen skulle ut på banan, fort som tusan slog på ATG live och hästen fick ett perfekt löp men som inte riktigt räckte denna gång och kuta in på en fjärde plats Man blir genuint glad då jag vet hur mycket jobb han lägger ned på henne och hur svår hon är. Men får hon ett liknande upplägg nästa start så är nog inte segern långt borta. Lite vittring sådär
Nej hon var jätte duktig Het som en spis som vanligt Kusken ligger raklång och drar för glatta livet innan det ska upp till bilenMen så roligt ändå! Fjärde är tamesjutton inte illa pinkat, grattis!