Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns lite bättre nu ändå. Pratade med förstående person så inkassokravet verkar strykas vad jag förstod det som. Svårt när posten krånglar så mycket och jag trott att allt är ok men tydligen gick en betalning inte igenom och märkte det så onödigt sent varpå detta stresspåslag. Nu är alla akuta räkningar mm betalda. Gäller bara att klura ut hur jag ska betala en som går ut i nästa vecka på 7000kr. Inga små summor för mig just nu när det bara är allt möjligt som ska betalas till höger och vänster.
Måste försöka sälja av något rätt omgående så det går ihop sig under sommaren så får jag lösa mer långsiktigt senare.
Prata med företaget som ska ha 7000, du kanske kan få delbetala? Eller skjuta upp en månad? De flesta företag vill helst hitta en lösning.
 
DSCN0668_LI.webp

Nöjd med hur bilen blev när jag polerade upp den.
 
Skulle bara ut med hundarna i trädgården en snabbis och hoppade i sambons sandaler barfota. Tog iaf en varm jacka. Fick feeling och drog på promenad. Tänkte att det grejar jag ju.
Solen skiner ju! Ja, det fortsatte den att göra. Men det började också hagla av helsike. 😂
De var de tårna.. Hajdååå! 🥶👋
CD1C615D-D533-447F-AA8E-BA1A0AB336AA.webp
 
Nämen somna ju på soffan 🙈 Men vakna lagom till uppfödningen skulle ut på banan, fort som tusan slog på ATG live och hästen fick ett perfekt löp men som inte riktigt räckte denna gång och kuta in på en fjärde plats 🥳 Man blir genuint glad då jag vet hur mycket jobb han lägger ned på henne och hur svår hon är. Men får hon ett liknande upplägg nästa start så är nog inte segern långt borta. Lite vittring sådär 👯‍♀️
 
Nämen somna ju på soffan 🙈 Men vakna lagom till uppfödningen skulle ut på banan, fort som tusan slog på ATG live och hästen fick ett perfekt löp men som inte riktigt räckte denna gång och kuta in på en fjärde plats 🥳 Man blir genuint glad då jag vet hur mycket jobb han lägger ned på henne och hur svår hon är. Men får hon ett liknande upplägg nästa start så är nog inte segern långt borta. Lite vittring sådär 👯‍♀️
Men så roligt ändå! Fjärde är tamesjutton inte illa pinkat, grattis!
 
Hyresvärden hörde för örvigt av sig idag och talade om att de tyvärr måste höja hyran. :meh: Inte otippat, men inte kul. Lönen som kommer att öka med typ sju kronor i timmen kommer med andra ord inte att öka alls, med tanke på att även counciltax, el och gas gått upp med mer procent än så.
 
Gick först på gympa som hade en vikarie och hon körde lite mer dansinspirerad gympa... inte min kopp te, kände mig som en fågelskrämma när armar och ben inte synkade :bag: 😅 Efter det blev det iaf ett pass med styrka som var härligt!

Nu sitter jag på ridskolan och tittar på sambons lektion :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 657
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp