Burr! Så länge det blir såhär kallt (drygt 10 minus) om nätterna vågar jag ju inte avmaska hästen...Men vore ju förstås positivt om det kunde göra illa de äckliga fästingarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är irriterande... Hade ju precis plockat fram vårjackan. Nu är det full vintermundering igen....Brrrr. Nästan 10 grader minus.
Så trots att jag eldade rejält i pannan är det småkyligt inne nu på morgonen.
Mja, de är mer mot vårlök/gräslök/salladslök tycker jag, men med vitlökssmak. Jag använder dem i sallad, pesto, kanske i en stir fry... lite sådär. Å andra sidan skördar jag aldrig själva löken utan använder bara bladen. Tar jag upp löken kommer den ju inte upp nästa år igen, och de är dessutom försumbart små.Lät smarrigt med vild vitlök, kan man använda dem som vanlig vitlök?
Precis så där är min dag ocksåIdag är en sån där dag där allt bara känns skit. Det känns som att alla har något emot mig, ingen gillar mig, att jag bara är sämst på allt och inte kan något
Känner lite "varför försöker jag ens?" samtidigt som den mer realistiska (?) delen av min hjärna försöker säga att det bara är en dålig dag och att det blir bättre imorgon. Så, hej katastroftankar och ångest deluxe. Varför ska det vara så svårt?
Åh Vara Min farmor och farfar kommer därifrån så dit har vi åkt några gånger för att hälsa på släktingar och fika på Konditori NordpolenSitter i bilen i staden Vara och är INTE glad... För det snöar!
Banbe mig inte ok jag ha ju vårkänslor