Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ni inte någon färdig formelsamling som ni får på plats? Här skriver fysik och mattelärarna ständigt ut formelsamlingar och blockerar skrivarna. *inte alls bitter att jag fick springa runt som en idiot för att hitta en ledig skrivare* :angel::D
Jo, i matten får vi ett nytt formelhäfte varje gång vi har prov. Men det lämnas in samtidigt som en lämnar in provet och sen antar jag att läraren slänger dem, för vi får nya varje gång (det är aldrig samma färg på formelhäftet :laugh:).

I fysiken har vi inte det. Jag vet faktiskt inte varför, men föredrar ändå att skriva min egen. Formlerna i formelhäftet som vi får av matteläraren är oftast inte exakt likadana som vi lärt oss, men när en får skriva sin egen blir det exakt som en vill :up:

Haha, I feel you. Vi har en skrivare i skolan som eleverna får använda men det är alltid kö till den, så jag skriver ut hemma istället :p Förstår dock att det inte skulle fungera för dig :D
 
Äter middag och precis satt på Voyagers, verkar som en lovande film :)


Har lunchrast och njuter en ovanligt god smoothie :d

Lider med er som måste dras med snö! Trodde att vädret flippat ur alldeles även här när det vid lunchtid såg ut att singla stora snöflingor ner från himlen. Sen insåg jag att det bara var körsbärsträdet på gatan som börjat tappa sina blommor :D
:cautious: *googlar hus i Skottland innan jag kommer på man måste tänka på tråksaker som jobb och ekonomi* :cautious:
 
Tyckte hundarna såg lite trötta ut och måste ju så klart låta dem sova lite nu när gästerna åkt. Så vi har parkerat oss i sängen. Det var inte aaaalls så att jag själv tyckte det vore mysigt och ville chilla ett tag. Nääääj då!
Så skönt att jag nog inte kommer upp på ett tag. 😂

Hundarna är helt slut efter att umgåtts med folk och hundar. Jag är ungefär detsamma. 😅
 
Vi ser på tv

20220330_191424.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
42 890
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Dongel?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp