Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blä känner mig helt "igenstoppad" I skallen och snyter, snyter, snyter. Lätt riven i halsen; hoppas det bara är efter allt hostande så inte en förkylning dessutom är på lur 😡😒. Ögonen har sluppit linserna en vecka så hade tänkt prova och hoppas det fungerar; är lite less på glajjor nu 😅.
 
Det beror helt klart på efterfrågan, men det lär någon redan ha presenterat för er? :)
Nä. :)
Vi kommer att efterfråga det. Men det finns misstankar att en organisation lobbat och berättat hur viktigt det är. De har typ ett tjog med spelare på sina tillfällen.
Vi behöver mer info såklart. Men jag är grundskeptisk till det hela. Kommunen har ett väldigt aktivt sportliv. Både arrangerat och spontant. Är det just pickleball som vi behöver satsa på....

Innan arbetsutskottsmötet hade jag inte ens hört talas om det...
 
Alltså - pickleball? Är det nåt stort jag har missat?

Förvaltningen vill bygga en bana för ett antal hundra tusen. Jag kommer att rösta nej på nämnden. Det finns mer angelägna saker att lägga kommunala pengar på.
Eller?

Jag tänker mig att vilken bana som helst borde gå bra om en bara picklar bollarna först. Picklad poloboll - poloplan, fermenterad fotboll - fotbollsplan, syrad snöboll - öööh skidspår?

Nä, skämt å sido, det har jag aldrig hört talas om!


Åt precis ett äpple. Har fuktmask i ansiktet, haft den en timme nu, den får nog vara ett tag till.
Herregud! Äpple och mask 🪱 var lite för nära varandra för min hjärna i de meningarna. Glad att du inte ätit mask. Oklart om ansiktsmasken eller äppelmasken hade varit värst…
 
Äter ägg, som jag brukar. Kollar på sjön under tiden, som jag brukar, och snart ska ta mig en kopp chikko.

Sedan är planen en tur till närmaste favoriteken med en termos. 1E779F7E-5159-433F-8772-A626B48DB5BB.webp
 
Alltså - pickleball? Är det nåt stort jag har missat?

Förvaltningen vill bygga en bana för ett antal hundra tusen. Jag kommer att rösta nej på nämnden. Det finns mer angelägna saker att lägga kommunala pengar på.
Eller?

Tar man inte reda på 1) vad det är och 2) hur efterfrågan ser ut innan man ens röstar?

Screenshot_20220330-124209_Chrome.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 150
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 875
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp