Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bestämt mig för citronrutor med mördegsbotten. Men vill göra ngt mer. Antingen småkakor eller mjuka kakor tror jag. Bullar eller muffins kan också funka.
Paj är jag lite leds på.
En i sällskapet äter inte saffran, kockos och helst inte hallon. Men det går ju ofta att lämna en bit deg etc utan sånt.
Och du som verkligen älskar smaskandeTänkte titta på Trädgårdstider. Fick mer eller mindre panik, de äter och tuggar i micken typ hela tiden! Var tvungen att stänga av ljudet
Eller hur! Jag var nära att kasta hammaren på TVn. Måste det ätas i varenda program!Och du som verkligen älskar smaskande
Jag vet verkligen inte hur de lyckas hålla kostnaderna som de är här, me jag har flera gånger varit mycket tacksam! Upplever absolut inte att det på något vis är sämre vård.Oh my lord, det hade kostat skjortan i Sverige.
Nu är Chika hemma igen, och hon är inte döende! Fy satan som jag mått idag, jag är helt slut. Det var inte så illa som jag var rädd att det skulle vara, hennes hjärta och allt annat ser jättefint ut, men hon har kalcifiering (svengelska?) i lungorna, och det är det som gör att hon väser när hon andas. Ingenting man kan åtgärda, men hon är en pigg och glad äldre dam och det går underlätta med steroidbehandling om hon får värre skov.
De tyckte också att hon hade fantastiska tänder!
Nu har hon äntligen fått mat och vi ska gå ut en lagom lång, lugn sväng. Bara hon och jag.
Med sövning, inlagd hela dagen, tre röntgenbilder plus tandkoll och underbart personlig anpassning gick kalaset på £91, det är nästan så att jag vill ge dem dricks!
En period behövde Calvin bajsa när jag lagt mig. Lådan står i rummet bredvid sovrummet. Så där låg jag och försökte somna i kattbajsstank...Gjort tråkiga saker. Diskat, städat lite, mockat i lådan när Megara behagade sluta gå på den. Det är ofelbart, så fort jag ska mocka så måste hon gå och kissa, jag behöver vänta lite för att klumparna ska 'torka' ihop så de inte går sönder. När jag sedan kommer med min spade måste hon bara bajsa. Suck. De flesta katter föredrar att göra sina bestyr efter att man gjort rent, men uppenbarligen inte Megara.
Nu snöar det
Det haglade här tidigare i kväll, nu är det typ bara blött. Och jag håller med @LadyCovergirl skicka det INTE söderut.Nu snöar det