Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ha en anställningsintervju i morgon, vill bara tacka nej.
Jag mår verkligen inte tillräckligt bra för ett jobb.
på sin höjd orkar jag träffa någon jag känner eller tycker om. men nya människor som förväntar sig någon som fungerar. nej tack. Jag får väl äta grodan och ta intervjun. det kommer inte att anställa mig i alla fall. känner mig som ett vrak som borde ligga på en avdeling eller liknande. fattar inte varför jag svarade på meddelandet på dejtingappen. får ställa in det. förlåt ska slut gnälla nu.
 
Tvättmaskinen som inte kunde levereras idag fick ny tid imorgon. Då jobbar jag :meh:

Ringde därför kundtjänsten idag på morgonen. Förutom att det var nästintill omöjligt att komma fram till en människa så blev jag mycket imponerad.
Hon var mycket trevlig, på ett icke-sliskigt vis. Dels löste hon ärendet så att den kommer på fredag förmiddag, när 28-åringen är ledig, dels fick jag kompensation på 500 kronor plus att de bjuder på bortforsling av den gamla maskinen.
Klart nöjd!

Har kontrollräknat underkläder och uniformsdelar så jag klarar mig utan att handtvätta :D
Har inte 28 åringen eller någon vän du kan tvätta en maskin hos?
 
Jösses. Har varit hemma hos @athena_arabians I natt och hjälpt till att spika upp någon form av fasadbelysning. Det skulle upp för att hon skulle locka till sig en sekt.
Samtidigt som vi spikade mumlade vi på en ramsa "du är så ful du är så fin, du har så vackra vita bin" om och om igen.
Man fick akta sig för en shettis rusade runt huset och välte stegarna vi stod på. Sen fick vi saft och bullar av en jättegullig tant. :D 🤷‍♀️
 
Jahopp. Lär väl gå upp igen och göra mig iordning för dagen och åka och jobba. Tog en liten sovmorgon idag då jag inte var från jobbet förrän vid 22.30 igår.
Blir väl något liknade idag. Förhopningsvis blir det inte 15 intensiva timmar idag igen utan kan ta det lite lugnt.
 
Min f.d. chef kom in på mitt kontor och ville väl egentligen bara tala om att han är på kurs idag och att om någon frågar så kan jag tala om det för dem men det blev lite fel. Han kom in och sa "älskling, jag åker på kurs idag och...". Jag och min nuvarande chef satte kaffet i halsen.O_o :rofl:

Ja, han kom på själv vad han sa. Det var inte absolut inte menat så utan det blev helt fel ord som kom ut. Vi har ingen sådan relation till varandra utan har en normal arbetsrelation. Och ja, jag överlevde kaffet i halsen.
 
Alltså - pickleball? Är det nåt stort jag har missat?

Förvaltningen vill bygga en bana för ett antal hundra tusen. Jag kommer att rösta nej på nämnden. Det finns mer angelägna saker att lägga kommunala pengar på.
Eller?
Bollsport, likt tennis och padel som jag förstår det? Det är väl annars en utmärkt sak att spendera kommunala pengar? En möjlighet till rörelse, för bland annat ungdomar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 768
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
76 77 78
Svar
1 541
· Visningar
43 385
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 875
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp