På Småland-Skåne-gränsen snöar det....Det haglade här tidigare i kväll, nu är det typ bara blött. Och jag håller med @LadyCovergirl skicka det INTE söderut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Småland-Skåne-gränsen snöar det....Det haglade här tidigare i kväll, nu är det typ bara blött. Och jag håller med @LadyCovergirl skicka det INTE söderut.
Nej tack! Det snöade rejält hemma när jag åkte till jobbet men lugnade ner sig efter ett tag.
Har inte 28 åringen eller någon vän du kan tvätta en maskin hos?Tvättmaskinen som inte kunde levereras idag fick ny tid imorgon. Då jobbar jag
Ringde därför kundtjänsten idag på morgonen. Förutom att det var nästintill omöjligt att komma fram till en människa så blev jag mycket imponerad.
Hon var mycket trevlig, på ett icke-sliskigt vis. Dels löste hon ärendet så att den kommer på fredag förmiddag, när 28-åringen är ledig, dels fick jag kompensation på 500 kronor plus att de bjuder på bortforsling av den gamla maskinen.
Klart nöjd!
Har kontrollräknat underkläder och uniformsdelar så jag klarar mig utan att handtvätta
Har inte 28 åringen eller någon vän du kan tvätta en maskin hos?
Aldrig ens hört talas omAlltså - pickleball? Är det nåt stort jag har missat?
Förvaltningen vill bygga en bana för ett antal hundra tusen. Jag kommer att rösta nej på nämnden. Det finns mer angelägna saker att lägga kommunala pengar på.
Eller?
Bollsport, likt tennis och padel som jag förstår det? Det är väl annars en utmärkt sak att spendera kommunala pengar? En möjlighet till rörelse, för bland annat ungdomar?Alltså - pickleball? Är det nåt stort jag har missat?
Förvaltningen vill bygga en bana för ett antal hundra tusen. Jag kommer att rösta nej på nämnden. Det finns mer angelägna saker att lägga kommunala pengar på.
Eller?