Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min närmaste kollega (tillika en av mina absolut bästa vänner) har varit störig idag. Han har haft så mycket överskottsenergi att han dansat runt på jobbet, kommit in på mitt kontor och sabbat allt vad arbetsro heter och varit allmänt jobbig.

Jag har nu passat på att låna hans Twitter medan han var på toaletten och postat några sliskiga inlägg där han desperat efterlyser en tjej som vill hänga med till en dansbandsfestival, och han betalar allt så länge någon som kan tänka sig att sova i samma säng som honom hänger med :angel:
Jag fortsätter låna min kollegas twitterkonto utan lov :angel:

Tycker ändå att jag var lite kreativ idag. La upp en bild på en stor banan och skrev:
"Om jag hade fotograferat mitt könsorgan bredvid bananen hade folk misstagit bananen för en ostbåge"

Han lär bli himla glad när han upptäcker mina tweets 😂
 
:cautious: *googlar hus i Skottland innan jag kommer på man måste tänka på tråksaker som jobb och ekonomi* :cautious:

Meh! Här har det snöat av och till hela dagen! :mad:

Det måste va hyffsat lokalt det där fina vädret Mineur lockat till sig :idea: Du måste ju dela med dig @Mineur, fuskigt ju :mad:

:p:D
Alltså jag fick ju äta upp min laptop för det där uttalandet, när jag strax före 18 promenerade till träningen i fullskalig snöstorm :meh: Det snöade dock bara i typ 20 minuter, men denna gången var det snö på riktigt och inte körsbärsblom. Typiskt!
 
Jag fortsätter låna min kollegas twitterkonto utan lov :angel:

Tycker ändå att jag var lite kreativ idag. La upp en bild på en stor banan och skrev:
"Om jag hade fotograferat mitt könsorgan bredvid bananen hade folk misstagit bananen för en ostbåge"

Han lär bli himla glad när han upptäcker mina tweets 😂
Ha jag läste inläggen nerifrån och upp och tänkte ja men denna måste Zinfernia ha skrivit.
Oh yeah 😎
 
Ledsnade på filmen och kollade på en av alla dessa hus-serier istället, mysigt se alla fina hus och miljöer i Spanien :love: Nu är balkongen öppen en liten stund på Lillkattens begäran(läs: tjat) och sen efter det ska vi sova :)
 
Har lunchrast och njuter en ovanligt god smoothie :d

Lider med er som måste dras med snö! Trodde att vädret flippat ur alldeles även här när det vid lunchtid såg ut att singla stora snöflingor ner från himlen. Sen insåg jag att det bara var körsbärsträdet på gatan som börjat tappa sina blommor :D

Har har vi inte sno. Alls. Och ska inte ha nagon sa har sent pa aret heller. Sa det sa!
Korsbars och andra fruktbars blommor faller som skjutton just nu dock. Har har korsbar eller andra trad med liknande blommor planterats efter gatorna i sta'n och nu nar blommbladen faller ar det vitt eller rosa efter gatukanterna dar bilarna ar parkerade. Det regnar fortfarande da och da, sedan faller blombladen ... gissa vad som hander da? ... Blombladen fastnar i pa den blota bilen och det ser ut som om alla morka bilar ar prickiga av storre runda prickar. :laugh:
 
Tydligen snöar det satan i DK där sambon är.
Vi har haft riktigt råkallt och blåsigt. Så ena besökaren fick vi linda in i filtar, extra sockor och tröjor efter en liten promenad ute.
Nu när jag och hundarna var ute tidigare stod ett 30-tal hjortar just utanför tomten. De är så vackra och jag är så glad över att få se dem så nära och ofta.
Kul när det är kolmörkt och man möts av 30 ögonpar när man lyser på dem. Baserat på hur ögonen rör sig brukar vi nu kunna gissa djurslag.
 
Tydligen snöar det satan i DK där sambon är.
Vi har haft riktigt råkallt och blåsigt. Så ena besökaren fick vi linda in i filtar, extra sockor och tröjor efter en liten promenad ute.
Nu när jag och hundarna var ute tidigare stod ett 30-tal hjortar just utanför tomten. De är så vackra och jag är så glad över att få se dem så nära och ofta.
Kul när det är kolmörkt och man möts av 30 ögonpar när man lyser på dem. Baserat på hur ögonen rör sig brukar vi nu kunna gissa djurslag.
Jag hoppas verkligen han är på norra Jylland, så det inte smittar över hit :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
42 890
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Dongel?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp