Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det bara några timmar tills jag får gå hem. Har haft kort möte med en kollega via teams och sitter kvar en liten stund här. Är så tyst och så lite en viss person med dåliga idéer här :p
Bara 5 minuter till, sen ska jag ta mig i kragen!
 
Fan oxå, nu har någon installerat mjukvara på min dator igen och sett hur jag tittar på massa porr :cry::D
Kinkiga videos var det tydligen!?! :crazy:
Han vill ha 750 euro, tydligen är det ett bra pris för att mejlaren har använt mycket energi åt att följa mina steg i datorn.

När ska de sluta med dessa dumheter? Det är inte ens en liten aning trovärt. :rofl:
 
Precis så där är min dag också 🙈
Vet inte hur det är bäst att göra. Bara försöka beta av en sak i taget och sen har jag börjat med en ny grej som känns lika töntig varje gång men säger till mig själv (eller ja till mig och mig vet jag inte) men säger högt Bra Jobbat.
Jag vet inte heller vad som är bäst att göra. Men just nu ligger jag nedbäddad med ena katten i sängen och funderar på att stanna här resten av dagen. Det känns som att det ändå inte spelar någon roll vad jag gör eller inte gör så då kan jag lika gärna ligga i sängen och göra ingenting 🙈
Inte det minsta produktivt, jag vet. Men just nu bara orkar jag inte 😅

Ska se om jag hittar något jag vill titta på. Har ju en lång lista med serier/dokumentärer som jag vill se, men just nu känner jag inte för att se något av det 🙃
 
Igår var andra (/sista) lektionen på körskolan, trevligt att slippa dem mer. Ska visserligen på körlektioner också men då är det iaf bara några stycken.

De fortsätter att imponera dock, ungefärligt samtal före lektionen börjat:
En ungdom: Vad kallas omkretsen på en cirkel?
En annan: Area.
Första: Okej.

Ingen protesterade och det verkade inte vara ironiskt på något vis... :cautious:
 
Hemma från dialys och sedvanligt utslagen. Vården säger att det är att jämföra med en halvmara. Inte för att jag någonsin sprungit så långt men jag tror dem. :D

Tittar på senaste avsnittet av Grantchester. Riktigt bra avsnitt.
Åh glömde att Grantchester hade börjat igen! Såg bara första avsnittet, tack för påminnelsen :up:
 
Känns lite bättre nu ändå. Pratade med förstående person så inkassokravet verkar strykas vad jag förstod det som. Svårt när posten krånglar så mycket och jag trott att allt är ok men tydligen gick en betalning inte igenom och märkte det så onödigt sent varpå detta stresspåslag. Nu är alla akuta räkningar mm betalda. Gäller bara att klura ut hur jag ska betala en som går ut i nästa vecka på 7000kr. Inga små summor för mig just nu när det bara är allt möjligt som ska betalas till höger och vänster.
Måste försöka sälja av något rätt omgående så det går ihop sig under sommaren så får jag lösa mer långsiktigt senare.
Förlåt men tack för påminnelsen!! Hade en räkning med sista dagen idag som jag måste betala, nu är det gjort. Tack!
 
Rimlig handling.
 

Bifogade filer

  • 1AC796A7-BEBA-4C93-8E51-10945ED666DD.webp
    1AC796A7-BEBA-4C93-8E51-10945ED666DD.webp
    460,5 KB · Visningar: 50
Vi har haft infomöte på jobbet och på punkten "hur ska vi göra för att arbetsplatsen ska vara trivsam" blev svaret från gubbarna "vi ska alla tycka om varandra så pass mycket att vi kallar varandra för älskling, inte bara RedQueen". :angel::rofl:
 
Fick gjort ännu en surdeg. Alltså bildligt talat jag har inte bakat 😅
Sedan för att bara göra något helt annat har jag amatör meckat lite med transporten och sprayat på vajern mm. Nu bara ta det lugnt och sen ut i stallet om sådär en 45 minuter. Trots att dagen började i kaos har det nog ändå varit rätt bra att vara hemma idag och reda ut i mitt huvud och andra måsten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 518
· Visningar
42 763
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Mål o Planer 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Lerig hage
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp