Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte heller vad som är bäst att göra. Men just nu ligger jag nedbäddad med ena katten i sängen och funderar på att stanna här resten av dagen. Det känns som att det ändå inte spelar någon roll vad jag gör eller inte gör så då kan jag lika gärna ligga i sängen och göra ingentingPrecis så där är min dag också
Vet inte hur det är bäst att göra. Bara försöka beta av en sak i taget och sen har jag börjat med en ny grej som känns lika töntig varje gång men säger till mig själv (eller ja till mig och mig vet jag inte) men säger högt Bra Jobbat.
Åh glömde att Grantchester hade börjat igen! Såg bara första avsnittet, tack för påminnelsenHemma från dialys och sedvanligt utslagen. Vården säger att det är att jämföra med en halvmara. Inte för att jag någonsin sprungit så långt men jag tror dem.
Tittar på senaste avsnittet av Grantchester. Riktigt bra avsnitt.
Förlåt men tack för påminnelsen!! Hade en räkning med sista dagen idag som jag måste betala, nu är det gjort. Tack!Känns lite bättre nu ändå. Pratade med förstående person så inkassokravet verkar strykas vad jag förstod det som. Svårt när posten krånglar så mycket och jag trott att allt är ok men tydligen gick en betalning inte igenom och märkte det så onödigt sent varpå detta stresspåslag. Nu är alla akuta räkningar mm betalda. Gäller bara att klura ut hur jag ska betala en som går ut i nästa vecka på 7000kr. Inga små summor för mig just nu när det bara är allt möjligt som ska betalas till höger och vänster.
Måste försöka sälja av något rätt omgående så det går ihop sig under sommaren så får jag lösa mer långsiktigt senare.
Nordpolen är ju typ det enda som är bra med VaraÅh Vara Min farmor och farfar kommer därifrån så dit har vi åkt några gånger för att hälsa på släktingar och fika på Konditori Nordpolen