Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Det där ser inte ut som ett moln, ser ut som någon sorts smog”.
”De sopade grus där borta, kanske kan ha med er att göra?”
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Ser ut som ett giftmoln … ett sådant som det såg ut att snöa aska ifrån”
”Atombomb”
(De verkade faktiskt inte skämta)

Alltså, jag orkar inte :arghh:

Någon vettig stackare skrev Cumulonimbus, vilket känns helt rimligt. Jag vill typ krama den personen!

Tappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Atombomb”

Någon vettig stackare skrev Cumulonimbus, vilket känns helt rimligt. Jag vill typ krama den personen!
Nu blev jag ytterst nyfiken på detta undermoln :D

Så här nånting?
066BAA08-9B94-431A-B319-B146AC714CCB.jpeg

@cambodia

Nyligen hemkommen efter ytterligare en lång jobbdag.
Håller på och packar väskan. Utbildningsdags i huvudstaden imorgon. Osäker vad jag ska packa för kläder. Blir bara borta ett dygn, men ändå beslutsångest. :cautious::rofl: Blev ju inte bättre av att det kom 5cm snö nu på em/kvällen här hemma och det snöar fortfarande. Hoppas tåget går som det ska imorgon bitti bara.😅

Ska komma ihåg och vattna blommorna innan sängdags också.

”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Atombomb”

Va!! Så du påstår att ryssen inte är här o har släppt giftbomber ? :crazy:

:p:D

”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Atombomb”

Det här med de långa passköerna är någon slags konspiration - har jag läst på facebook, så då måste det ju vara sant.... :D "Vi som vet vi vet"...typ.... (för övrigt skrivet av samma person som sprider antivaxx-propaganda, så jag förmodar att dessa fenomen har någon slags mystisk koppling).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
4 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat