Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag ytterst nyfiken på detta undermolnTappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Det där ser inte ut som ett moln, ser ut som någon sorts smog”.
”De sopade grus där borta, kanske kan ha med er att göra?”
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Ser ut som ett giftmoln … ett sådant som det såg ut att snöa aska ifrån”
”Atombomb”
(De verkade faktiskt inte skämta)
Alltså, jag orkar inte
Någon vettig stackare skrev Cumulonimbus, vilket känns helt rimligt. Jag vill typ krama den personen!
Jag tog tyvärr ingen bild, du får googlaNu blev jag ytterst nyfiken på detta undermoln
Typ så, inte riktigt lika brett upptill men liknande
Va!! Så du påstår att ryssen inte är här o har släppt giftbomber ?Tappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Atombomb”
Alltså, jag orkar inte
Någon vettig stackare skrev Cumulonimbus, vilket känns helt rimligt. Jag vill typ krama den personen!
Det här med de långa passköerna är någon slags konspiration - har jag läst på facebook, så då måste det ju vara sant.... "Vi som vet vi vet"...typ.... (för övrigt skrivet av samma person som sprider antivaxx-propaganda, så jag förmodar att dessa fenomen har någon slags mystisk koppling).Tappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Atombomb”
Alltså, jag orkar inte
Idag är det 1 april och jag tycker alltid att det lite jobbigt... Går runt på helspänn och tror att alla försöker lura mig....
1 april dagen då hela Sveriges befolkning är källkritiska