Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Det där ser inte ut som ett moln, ser ut som någon sorts smog”.
”De sopade grus där borta, kanske kan ha med er att göra?”
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Ser ut som ett giftmoln … ett sådant som det såg ut att snöa aska ifrån”
”Atombomb”
(De verkade faktiskt inte skämta)

Alltså, jag orkar inte :arghh:

Någon vettig stackare skrev Cumulonimbus, vilket känns helt rimligt. Jag vill typ krama den personen!
 
Tappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Det där ser inte ut som ett moln, ser ut som någon sorts smog”.
”De sopade grus där borta, kanske kan ha med er att göra?”
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Ser ut som ett giftmoln … ett sådant som det såg ut att snöa aska ifrån”
”Atombomb”
(De verkade faktiskt inte skämta)

Alltså, jag orkar inte :arghh:

Någon vettig stackare skrev Cumulonimbus, vilket känns helt rimligt. Jag vill typ krama den personen!
Nu blev jag ytterst nyfiken på detta undermoln :D
 
Så här nånting?
066BAA08-9B94-431A-B319-B146AC714CCB.jpeg

@cambodia
 
Nyligen hemkommen efter ytterligare en lång jobbdag.
Håller på och packar väskan. Utbildningsdags i huvudstaden imorgon. Osäker vad jag ska packa för kläder. Blir bara borta ett dygn, men ändå beslutsångest. :cautious::rofl: Blev ju inte bättre av att det kom 5cm snö nu på em/kvällen här hemma och det snöar fortfarande. Hoppas tåget går som det ska imorgon bitti bara.😅

Ska komma ihåg och vattna blommorna innan sängdags också.
 
Tappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Det där ser inte ut som ett moln, ser ut som någon sorts smog”.
”De sopade grus där borta, kanske kan ha med er att göra?”
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Ser ut som ett giftmoln … ett sådant som det såg ut att snöa aska ifrån”
”Atombomb”
(De verkade faktiskt inte skämta)

Alltså, jag orkar inte :arghh:

Någon vettig stackare skrev Cumulonimbus, vilket känns helt rimligt. Jag vill typ krama den personen!
Va!! Så du påstår att ryssen inte är här o har släppt giftbomber ? :crazy:




:p:D
 
Tappade det på folk på Facebook. Jag såg ett häftigt moln när vi åkte från stallet, tydligen flera som reagerat och någon har tagit bild. Sedan börjar det:
”Det där ser inte ut som ett moln, ser ut som någon sorts smog”.
”De sopade grus där borta, kanske kan ha med er att göra?”
”Ser läskigt ut”
”Svampmoln”
”Ser ut som ett giftmoln … ett sådant som det såg ut att snöa aska ifrån”
”Atombomb”
(De verkade faktiskt inte skämta)

Alltså, jag orkar inte :arghh:

Någon vettig stackare skrev Cumulonimbus, vilket känns helt rimligt. Jag vill typ krama den personen!
Det här med de långa passköerna är någon slags konspiration - har jag läst på facebook, så då måste det ju vara sant.... :D "Vi som vet vi vet"...typ.... (för övrigt skrivet av samma person som sprider antivaxx-propaganda, så jag förmodar att dessa fenomen har någon slags mystisk koppling).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 657
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp