Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvättar fönster 🌞

20220320_055619.webp
 
Ensam vaken :eek: Vet inte ens när det hände sist vid denna tid, så får se när resten av huset vaknar. Förhoppningsvis kan vi åka idag på morgonen, och köpa den cykel som sonen valde ut igår. Kundtjänst tillbringade drygt en halvtimme med att leta stänkskärmar till sonens första val, och sen till sonens andra val. Personalen hittade inga, och då lämnade vi kvar cykeln. Men förhoppningsvis kan deras "cykelexpert" lösa det idag för jag hade en ledsen son i bilen.
 
Vad hände här?

Min jobbtelefon började lägga av den är 2 v gammal men ställde om sig till gamla pinkoden som min kollega hade vilket gjotrde att jag när jag knappade in min såstängde den av sig. Surt som tusan vilket gör att jag måste få fram PUK koden och den vet jag inte vart den är :(

Hej söndag liksom

Igår vart jag desutom hos optikern och blev jääävligt fattig. Dock var det nödvändigt då mina glasögon är 7 år gamla nästan 8 :o så jag är lite blind visade det sig.:rofl:

Den där paniken av att gå runt och hitta rätt bågar bara. Ja ja det blir nog bra.

Dags att göra lite frulle
 
Alltså...
Vaknat. Fått sms om att mitt flyg Paris - Sthlm avgår om 3h. Que?
Åhåja. Det där 22 jag läste var visst inte 22 mars utan 2022. :banghead:

Så nu har jag bokat ny biljett hem, på tisdag, inte idag. Och är på väg till Oslo Lufthavn för att åka till Paris.
Orkar inte med mig själv och hade väl egentligen verkligen inte råd med det där.
 
Ska testa ett recept i min kokbok från 1893 idag.... :) Chokladkräm (fast för mig låter det absolut som en chokladpudding, eftersom den ska stelna och stjälpas upp). Jag har grädde kvar från tårtbaket igår, så jag ville hitta ett recept där jag kunde använda den. Får se om jag hittar 1/2 hektogram osötad choklad.. :D (tror att det i värsta fall går med sötad också!).

Sedan ska jag fara och hjälpa mamma och pappa en stund. Pappa har skadat sig (inget jätteallvarligt, men han kan inte använda ena armen på ett tag), så de behöver hjälp med en den del saker nu.....
 
Smart man är 😂. Badar ganska hett (inte så jag skållade mig iaf) sen kröp ner i sängen under täcke och filt och kände efter en stund hur höger knä/benet hettar. Började klia. Jaha typ 3 nässelutslag. Jaja smorde med handkräm jag har vid sängen för att kyla av. Idag bara mindre prickar som kliar lite granna. Note to my self: fuska inte med hudlotion kvinna 😝
 
Jag kurar under en filt och katterna njuter på balkongen... tänkte stänga igen och vänta nån timme till men katterna njuter verkligen så får va öppet. När kaffet är slut blir det städ och matlagning, grönsakslåda med skinka också tänker jag göra scones :d Ska bli skönt få bort en del av allt katthår som flyger runt här också :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 503
· Visningar
42 389
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp