Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Årets första trädgårdskaffe :love: Funderar nu på att slå två flugor i en smäll och göra det till årets första trädgårdsvin också, bara för att jag kan :angel:

20220320_150739.jpg
 
Ytterligare 2 träd har fått smaka på sågen,ett är helt upplockat det andra får ligga till sig ...........:angel:
Badrumsgolv lagt och köket ursågat för en kyl/frys modell stor, ska bli skönt att få slänga ut JÄTTE kylen o dra ner den lilla frysen till källaren.
Hoppas nu min köksbänksskiva kommer i slutet av veckan så jag kan åka hem.
 
Hade tänkt rida idag med I det härliga vädret men det blir visst stressigt då vi ska grilla sedan (middag behöver vi ju äta :D) och jag behövde ju fixa med sysslorna I hemmet medan sambon jobbar med min bil samt att jag har huvudvärk så inte lika givande då ju.. såå det får bli vilodag. Skönt när perfektionismen får backa utan att man får onödig ångest. Pållan är riden iaf tre dagar denna vecka varav en timme igår så går ingen nöd på henne 😊
 
Sitter och har ont i magen. Inte över att gå till jobbet i morgon, jag har fått distans till allt, jag har en plan (tack igen @Calmiche ) och dessutom har jag ett gäng kollegor som alla är fantastiskt stöttande.

Men jag har lite ont i magen över det här med psykolog. Min hjärna håller på och talar om för mig att det är mitt fel att psykologmötet blev konstigt sist. Sen talar den om att jag inte behöver det. Försöker tala om för hjärnan att den är dum... :cautious:
 
Sov 10 h i natt och totalt blev det nästan 23 h under helgen. Behövde det nog.
Bestämde mig för att bita ihop och åka 2,5 mil för att köpa skor. Avskyr att handla och skor är hemskt. Men kors i taket så fick jag tag i tre par! Två till vardag och ett till löpning.
Nu sitter jag och tittar på friidrott och tjurar över att helgen snart är slut.
212AC39A-32D8-4047-95F8-FDD153044AEE.jpeg
 
Jag har ätit så otroligt mycket gott idag... :) Först torskrygg hos föräldrarna, och budapesttårta. Sedan gjorde jag enchiladas när jag kom hem, och så testade jag en "chokladkräm" från min gamla kokbok från 1893. Det blev ungefär som en chokladpastej/paté i konsistensen, och faktiskt riktigt god :) !
 
Landat i soffan!

Fick ju en fantastisk start på dagen sen vilade jag i solstolen på altanen (läs sov :angel:) och därefter blev det stallet och en fartig uteritt. Nu har jag tagit in tvätten, bäddat rent i sängen och väntar på middag. Sambon grillar fläskfilé och ugnsrostar potatis :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 766
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
42 559
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp