Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags för kaffe! Nya fina muggar :up:
16477669057377199408670257052540.webp

Kollar Nyhetsmorgon. Fast just nu är det reklam. Leif GW är med (i nyhetsmorgon).
Jag har en fuktmask i ansiktet, jättelänge sen sist så är rätt torr. Det står att man ska ha den 20 minuter men det står även att man kan sova med den (?) så jag låter den sitta i minst en timme.
Ska nog gå till återvinningen idag, har två kassar fulla som jag inte tog med förra gången.

@bettysmatte så här ser färgen ut i slutändan. Mycket nöjd! Tycker verkligen om färgen av både gult och rött lökskal. Det går också att få många nyanser med betning osv men det här är bara plain vatten o lökskal.
67A18AB0-B047-4823-B0C8-2CBBA16EACDD.webp

För övrigt dricker jag en kopp gurkmejete med honung och citron och funderar över frukost.

@bettysmatte så här ser färgen ut i slutändan. Mycket nöjd! Tycker verkligen om färgen av både gult och rött lökskal. Det går också att få många nyanser med betning osv men det här är bara plain vatten o lökskal.
Visa bifogad fil 87678

För övrigt dricker jag en kopp gurkmejete med honung och citron och funderar över frukost.
Vad fint!
Jag blev less på en vit bh en gång och färgade den i kokande te, det blev jättebra, syntes inte att den var hemmafärgad och färgen tvättades inte ur i tvätten.

Packat lite mer.
Nu längtar jag bara efter att dra igång.
Vi kommer att städa av det värsta jag och sonen för att spara pengar.
Men kaklet i badrummet osv får firman ta.
Jag hoppas det blir billigare än flytten förra året
Annars får jag äta bakpulver mm en månad.
Men jag fixat inte att städa själv och nu när kompisen backade ur så

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 735
Senast: thoora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar