Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vid den tiden var det -4 I Vingåker. Inget fönsterputsarväder. Jag bakade bullar istället.Snö på marken innebär inte alltid att luften är snorkall så det var utmärkt temp i morse för utvändig fönstertvätt på de fönster som solen når först när den klivit upp.
Vi brukar inte putsa mellan rutorna. Mestadels i och utsidan faktiskt.Min man sa häromdagen att han ville putsa fönster. Men med tanke på att de inte går att öppna utan oroväckande knak i glaset.. Nä, det blev ingen fönsterputs.
Ja, nu menade jag att det inte går att öppna som i att öppna dem för att släppa in luft typ. Det går inte komma åt utsidan.Vi brukar inte putsa mellan rutorna. Mestadels i och utsidan faktiskt.
Vad fint!@bettysmatte så här ser färgen ut i slutändan. Mycket nöjd! Tycker verkligen om färgen av både gult och rött lökskal. Det går också att få många nyanser med betning osv men det här är bara plain vatten o lökskal.
Visa bifogad fil 87678
För övrigt dricker jag en kopp gurkmejete med honung och citron och funderar över frukost.