Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags för kaffe! Nya fina muggar :up:
16477669057377199408670257052540.webp
 
Kollar Nyhetsmorgon. Fast just nu är det reklam. Leif GW är med (i nyhetsmorgon).
Jag har en fuktmask i ansiktet, jättelänge sen sist så är rätt torr. Det står att man ska ha den 20 minuter men det står även att man kan sova med den (?) så jag låter den sitta i minst en timme.
Ska nog gå till återvinningen idag, har två kassar fulla som jag inte tog med förra gången.
 
@bettysmatte så här ser färgen ut i slutändan. Mycket nöjd! Tycker verkligen om färgen av både gult och rött lökskal. Det går också att få många nyanser med betning osv men det här är bara plain vatten o lökskal.
67A18AB0-B047-4823-B0C8-2CBBA16EACDD.webp



För övrigt dricker jag en kopp gurkmejete med honung och citron och funderar över frukost.
 
@bettysmatte så här ser färgen ut i slutändan. Mycket nöjd! Tycker verkligen om färgen av både gult och rött lökskal. Det går också att få många nyanser med betning osv men det här är bara plain vatten o lökskal.
Visa bifogad fil 87678


För övrigt dricker jag en kopp gurkmejete med honung och citron och funderar över frukost.
Vad fint!
Jag blev less på en vit bh en gång och färgade den i kokande te, det blev jättebra, syntes inte att den var hemmafärgad och färgen tvättades inte ur i tvätten.
 
Packat lite mer.
Nu längtar jag bara efter att dra igång.
Vi kommer att städa av det värsta jag och sonen för att spara pengar.
Men kaklet i badrummet osv får firman ta.
Jag hoppas det blir billigare än flytten förra året
Annars får jag äta bakpulver mm en månad.
Men jag fixat inte att städa själv och nu när kompisen backade ur så
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 503
· Visningar
42 389
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp