Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter mycket tjat från katterna har jag öppnat balkongdörren igen, det är tydligen helt annat och mycket mer spännande där ute när det blivit mörkt :p Tur det är rätt ljummet ute. Dock är jag trött så lutar åt att krypa till kojsså fort katterna fått ur värsta energin.
 
En sån där fönsterputsarmaskin? Jag har en sån :o Fick den av mamma för några år sedan men aldrig använt den, ser läskig ut :o å andra sidan tyckte jag det om grönsaksskäraren och nu älskar jag den... kanske är dags att testa maskinen :angel:

Din Diva är onekligen lite speciell :crazy:O_oJag har stött på schäfrar och labradorer som slukat praktiskt taget allt men aldrig på nivån papper :cautious::rofl:
Edit: men vad billigt hon äter sallat istället för dyrare gotta :D

Diva's problem ar att hon verkligen VILL vara "the fat girl" ... och jag vagrar att stalla upp pa det. Hon ar precis lagom i hullet och har hur mycket energi som helst ... och inga problem att hoppa betydligt hogre an en meter om vi skulle vilja tavla igen. Men hon anser att jag svalter henne ... och da ar hon anda lite "chubby" nu nar vi inte tavlar sa hon ror sig mycket mindre.

Det varsta hon atit som jag vet om ar kompisen's lasglasogon ... det fanns ett halvt glas kvar.:eek: Metallbagarna och glasen hittade vi aldrig, men a andra sidan sa bodde vi pa 10 acres (ungefar 4 hectar om jag inte missminner mig), och var hon kan ha bajsat glasogon ar svart att saga.
 
Efter stall och ridning var det inte så dumt med nachotallrik ikväll :d. Menä vad "tomt" det känns första lördagen utan mello efter 6 veckor 😅. Så varför inte tappa upp ett bad och se lite hästhoppning medan sambon fortsätter se på första säsongen av Elitstyrkans hemlighet (alltså vilken extrem utmaning för dem för att inte säga för den tjejen som tidigare brutit nacken i hästolycka, förmodar ridning, wow så imponerande med det i bagaget dessutom! ).
 
Jag sitter i sängen med min lilla dator, äter kexchoklad och funderar på hur mycket längre jag kan hålla mig vaken. Klockan är inte ens 21 här :o Är alldeles rosig om kinderna och trött i precis hela kroppen efter en underbar dag med fantastiskt väder och duktiga hästar. Skippade trädgårdsarbetet här hemma och var kvar i stallet längre än planerat, så mysigt att bara gå runt och njuta, snacka strunt med folk & fä och beundra de ulliga gulliga små lammen i hagarna kring gården. Den här lördagen kommer jag att leva länge på och det var EXAKT vad jag behövde efter den här arbetsveckan 😊
 
Garderobsdorrar ar nu borttagna och processen att ga igenom gamla foton paborjad. Det ar en hel del till jag maste stada men jag har atminstone borjat roja i kontoret ... fast ... har sitter jag pa buke nu igen.:cautious: Forhoppningsvis far jag undan en del under veckan medan vi inte jobbar ... Det lar bli flera nya lass till goodwill. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 496
· Visningar
42 207
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp