Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratat med mamma och hon skrämde upp mig lite, jag kanske behöver putsa mina nya fönster när de installerats :nailbiting: De byts ut kommande vecka och jag utgick från att jag inte ska behöva putsa fönster i vår eftersom de är splitternya. Hoppas mamma har fel :cautious:

Nu... skulle jag kliva upp ur soffan och göra lite vettiga sysslor men Lillkatten har lagt sig över ett ben. Vilken otur jag inte kan störa henne :angel:

Skaffa en robot fonsterputsare :up:

Mina katter gillar generellt inte frukt och grönsaker, Lillan vägrar allt. Men Lilla herrn är fullständigt galen i hjortronfil och ska ha precis varje gång jag tar fram det O_o Hjortronsylt går också ner men ger jag han andra sylter tittar han på mig som om jag är en idiot :cautious:

Princess Diva ater precis allt. Papper ar en favorit :eek::rage: men de mjuka bladen ytterst pa sallads huvudet ar en riktig hojdare. VI kan kora ett helt traningspass med ett par sadana. Annars far hon dem hela och de kan ju vara lite svart att tugga riktigt sladdriga salladsblad, men ner gar de. :cool::rofl:
 
Skaffa en robot fonsterputsare :up:

Princess Diva ater precis allt. Papper ar en favorit :eek::rage: men de mjuka bladen ytterst pa sallads huvudet ar en riktig hojdare. VI kan kora ett helt traningspass med ett par sadana. Annars far hon dem hela och de kan ju vara lite svart att tugga riktigt sladdriga salladsblad, men ner gar de. :cool::rofl:
En sån där fönsterputsarmaskin? Jag har en sån :o Fick den av mamma för några år sedan men aldrig använt den, ser läskig ut :o å andra sidan tyckte jag det om grönsaksskäraren och nu älskar jag den... kanske är dags att testa maskinen :angel:

Din Diva är onekligen lite speciell :crazy:O_oJag har stött på schäfrar och labradorer som slukat praktiskt taget allt men aldrig på nivån papper :cautious::rofl:
Edit: men vad billigt hon äter sallat istället för dyrare gotta :D
 
Har lökskalsfärgat en lampskärm de senaste dagarna. Nu har den torkat och den blev så himla fin! Förut var den limegrön (köpte av ena kombon) och gav tråkigt kallt ljus. Nu är den såå fin och ljuset mjukt och varmt. Jag har inte färgat siden förr, men det blev toppen. Kul!

Jag ställde precis in middagen hos grannen. Fick soppatorsk och planerar horisontalläge och ev en film, eller kanske ljudbok så ögonen också får vila lite.
 
Har lökskalsfärgat en lampskärm de senaste dagarna. Nu har den torkat och den blev så himla fin! Förut var den limegrön (köpte av ena kombon) och gav tråkigt kallt ljus. Nu är den såå fin och ljuset mjukt och varmt. Jag har inte färgat siden förr, men det blev toppen. Kul!

Jag ställde precis in middagen hos grannen. Fick soppatorsk och planerar horisontalläge och ev en film, eller kanske ljudbok så ögonen också får vila lite.
Vad blev färgen efter färgningen :) ?
 
Vad blev färgen efter färgningen :) ?
Lökskalsfärgad! :angel::D
E544A961-1227-4AC4-BD51-15BD692D4460.webp
Får posta bild igen när den faktiskt är på sin lampa. Det är fas 2. Jag höll den över en glödlampa och det bådar gott dock!
 
Det var faktiskt riktigt trevligt på dagens babyshower :) ! Goda snacks, småprat och kul lekar. Min favorit var "gissa chokladen i blöjan".... :rofl: Tänk er blöjor med olika typer av smält choklad (Mars, Daim, after eight, etc) och så ska man titta, lukta och gissa.... Fast man VET att det är choklad så blir det nästan lite äckligt. Intressant hur förväntningar kan lura ens sinnen.... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 496
· Visningar
42 207
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp