Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratat med mamma och hon skrämde upp mig lite, jag kanske behöver putsa mina nya fönster när de installerats De byts ut kommande vecka och jag utgick från att jag inte ska behöva putsa fönster i vår eftersom de är splitternya. Hoppas mamma har fel
Nu... skulle jag kliva upp ur soffan och göra lite vettiga sysslor men Lillkatten har lagt sig över ett ben. Vilken otur jag inte kan störa henne
Mina katter gillar generellt inte frukt och grönsaker, Lillan vägrar allt. Men Lilla herrn är fullständigt galen i hjortronfil och ska ha precis varje gång jag tar fram det Hjortronsylt går också ner men ger jag han andra sylter tittar han på mig som om jag är en idiot
Så länge det behöver renoveras i alla fall.Har du bestämt dig för att behålla huset?
En sån där fönsterputsarmaskin? Jag har en sån Fick den av mamma för några år sedan men aldrig använt den, ser läskig ut å andra sidan tyckte jag det om grönsaksskäraren och nu älskar jag den... kanske är dags att testa maskinenSkaffa en robot fonsterputsare
Princess Diva ater precis allt. Papper ar en favorit men de mjuka bladen ytterst pa sallads huvudet ar en riktig hojdare. VI kan kora ett helt traningspass med ett par sadana. Annars far hon dem hela och de kan ju vara lite svart att tugga riktigt sladdriga salladsblad, men ner gar de.
Vad blev färgen efter färgningen ?Har lökskalsfärgat en lampskärm de senaste dagarna. Nu har den torkat och den blev så himla fin! Förut var den limegrön (köpte av ena kombon) och gav tråkigt kallt ljus. Nu är den såå fin och ljuset mjukt och varmt. Jag har inte färgat siden förr, men det blev toppen. Kul!
Jag ställde precis in middagen hos grannen. Fick soppatorsk och planerar horisontalläge och ev en film, eller kanske ljudbok så ögonen också får vila lite.
Och jag köpte en vit Nissan Leaf igår!Forden är nu ”bytt” mot en röd Nissan Leaf
Lidl har chokladklubbor du kan bjuda påHmm jag kanske borde ha baby-shower inför fölet
Kim är definitivt på den nivån. Lämnar jag en halv gurka framme på diskbänken börjar han gnaga på den, jag behöver inte ens skiva den.Vi hade en ungkatt som var tokig i gurka. Det var barnet också. La barnet ifrån sig gurkan snodde katten den omedelbart
Tackade du nej till jobbet?Klockan går mycket långsammare när jag inte har tusen saker att göra
Nåja, på måndag blir det fullt upp igen.