Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njuter av mysmorgon med kaffe och mackor i soffan som uppladdning för en dag som ska spenderas till 95% utomhus. Det ska bli 16 grader och strålande sol här idag (och i en hel vecka framöver dessutom) och SOM jag har längtat efter denna första riktiga vårdagen! Jag började dagen med att öppna dörren och ställa mig i solen på trappen och bara andas, det till och med doftar vår ute! :love: En tur till stallet följt av lite jobb i trädgården följt av ett glas vin eller två nere vid floden står på dagens agenda :)

Strålande sol även idag. Tyvärr gör solen och värmen att backarna inte håller så bra. Nåja, fram till strax före 11 funkade det bra :)

20220319_105648.webp

Skickat iväg en ansökan på jobb och håller på att bli tokig för att jag inte hittar en bunt med papper som borde finnas på ett bra ställe. :cautious: Jag har även röjt lite ute vid trappen, kört igång en tvättmaskin, en diskmaskin och kom just in efter 45 min promenad med Ville. :) Borde pilla ihop en ansökan till men skulle vilja hitta de där sista papperna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
4 557
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2