Ska premiära på altanen idag med grillat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men....det är ju en mag-tårta, med en liten fot som sparkar mitt på, och så brösten ovanför....Vad är det? I min hjärna ser det ut som nåt snuskigt sett uppifrån. Med två håriga bollar upptill....
Please ge mig en annan bild
Bruna bröst och rosa mage?Men....det är ju en mag-tårta, med en liten fot som sparkar mitt på, och så brösten ovanför....
Googla pregnant belly cake/baby bump cake om du vill se fler exempel! Hoppas att inte baby shower-gästerna tycker som du bara !
Va ?! Det är ju en klänning. Över brösten är den LJUSLILA och resten är rosa. Du behöver nog kolla upp glasögon och/eller bildskärm....Bruna bröst och rosa mage?
Nä mig lurat du inte
Va ?! Det är ju en klänning. Över brösten är den LJUSLILA och resten är rosa. Du behöver nog kolla upp glasögon och/eller bildskärm....
Samma här....Hur jag än försöker kommer jag inte ihåg mellovinnaren. Bagges låt däremot har bitit sig fast i skallen. Den dyker upp titt som tätt
Då blir jag nyfiken, hur fungerar en sån? Vad måste man göra själv osv.Vi har en!