Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och funderar på vad jag ska ha i trädgården egentligen. Jag vill ha en buske som riktigt surrar under en så stor del av året som möjligt. Det måste vara en ganska hög buske, ingen liten plutt. Samtidigt får den inte bli för bred, då täcker den för mycket än det som växer under. Mycket av det går visserligen att flytta. Nånstans finns det säkert plats.
 
Sitter och bävar inför arbetspasset på arenan. Det är derby så det lär bli full rulle i logerna, samtidigt red jag galopphästen i låååånga galopper på stranden igår när jag redan hade träningsvärk från gymmet 😅 känns som att jag är mer stel deg än ben och muskler
 
Så.....tårtan monterad och spacklad. Jag HATAR verkligen smörkräm ibland. Det är SÅ svårt att få till rätt konsistens. Lite, lite fel så drar den med sig halva tårtan när man försöker stryka på den. Sats nummer ett var INTE bra, men jag lyckades få på den något sånär ändå. Sats nummer två blev rätt perfekt, och jag kunden jämna ut det första lagret så jag kände mig rätt nöjd. Nu står den spacklade tårtan i kylen medan jag tar en liten paus. Har städat upp i köket (smör och florsocker precis överallt :nailbiting:) och plockat fram marsipan och kavel. Ska strax ge mig på att börja dekorera :) ! Nu är jag nervös för kavlingen. Det BRUKAR gå bra, men man vet ju aldrig.... :nailbiting:
 
Sitter och sneglar på kisse som gnager sista köttet av min honungsmelon. Så skum. Detta efter att han krävt ett par gurkskivor.
Mina hundar ... inte bara den glupska rottisen, utan ocksa finsmakaren Mallen, ALSKAR alla sorters frukter och gronsaker. :cautious::confused:🤷‍♀️
Mina katter gillar generellt inte frukt och grönsaker, Lillan vägrar allt. Men Lilla herrn är fullständigt galen i hjortronfil och ska ha precis varje gång jag tar fram det O_o Hjortronsylt går också ner men ger jag han andra sylter tittar han på mig som om jag är en idiot :cautious:
 
Klart... :D !!
20220319_100512.webp
 
Mina katter gillar generellt inte frukt och grönsaker, Lillanvägrar allt. Men Lilla herrn är fullständigt galen i hjortronfil och ska ha precis varje gång jag tar fram det O_o Hjortronsylt går också ner men ger jag han andra sylter tittar han på mig som om jag är en idiot :cautious:
Vi hade en ungkatt som var tokig i gurka. Det var barnet också. La barnet ifrån sig gurkan snodde katten den omedelbart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 041
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp