Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit förkyld ett tag nu, men just idag har det förflyttat sig till näsan och herreminjösses vad jag har nyst hela dagen - jag är helt slut! I vanliga fall tycker jag det är rätt härligt att nysa men det tar verkligen på krafterna också. 😅
 
Precis ätit en mugg av potatissoppan från igår. Kaaaanske skulle jag ha spätt den lite, för det var nästan som att äta potatismos med lite extra kryddning, purjolök och majs... :D Men det var mättande och gott... :)

Har precis nattat hästarna och passade på att stanna ute en stund och beundra kvällshimlen. Alla dessa tindrande stjärnor och den fina runda månen :love:. Kunde inte låta bli att fundera på hur man kan vara så okänslig att man vill förstöra något så vackert som vår planet med krig.... :(
 
I gar traffade jag en som inte varit utanfor staten Oregon ... utom ett snabbt besok i den stadsdel av Portland som ligger i Washington stat. :cautious: Hon var dock valdigt nojd med att inte ha sett mer av USA sa "whatever makes one happy".:p

Jag har ingen aning om hur manga lander jag varit i ... och det tar for lang tid och for mycket tankemoda att rakna ut det.:angel:
vilket inte ar mer konstigt an Europeer som inte varit utanfor sitt land.
aven om jag finner det underligt nar folk aldrig lamnar sin even kommun.
 
Senast ändrad:
Besöket på haben gick väl så bra som det kan gå. Det var en arbetsterapeut jag träffade och hon sa att det är gränsfall om de kan hjälpa mig eller om jag mår för dåligt/är för sjuk. Vi kommer i alla fall göra första delen där, vilket är en lååång intervju (uppdelad på flera besök), sedan ska de ta ställning till om de kan ta emot mig eller om jag ska vänta.

Efter det var jag iväg med en kompis. När vi var på väg hem såg vi ett hus som såg ut att ha en fullt utvecklad brand på taket. Var bara millimeter ifrån att ringa 112, men när vi kom närmare såg vi att det bara var tre stora eldstäder på berget ovanför huset. På långt håll och i skymning såg det dock ut som att det brann i hustaket. Det känns i alla fall bra att vi kollade upp det och inte bara fortsatte med det vi gjorde - för det kunde ju ha varit en skarp brand.

Kompisen åkte hem strax efter 12. Så nu ligger jag äntligen i sängen och ska strax sova :) :sleep:
Saknar att ha sällskap av katterna 🐈🐈
 
Vi är fortsatt golvade med hög feber, hosta etc. Sambon lyckades få ryggskott idag också.
Har försökt sova, vilket är rejält körigt med hostan. Men också sett F1 som jag längtat efter ska starta för säsongen. Sjukt spännande! 😬😍

Saknar pålle och hoppas bli frisk snart!
Fick upp minne från när han var en ung spoling och lösdriftade sig i storflock. Så mysigt när hela gänget kom och mötte en. ❤️
52E530D0-45A2-45FF-88A4-4B3D25A8951B.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 041
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp