Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror ändå inte att du behöver oroa dig över vad som ev skulle kunna finnas på ett gosedjur... Det är ingen som hinner tvätta alla leksaker på förskolan dagligen, och barnen delar glatt med sig där.... :p
Ja, jag vet. Men mitt barn får i alla fall byta kläder när han kommer hem och det här djuret skulle sova i min säng :cautious:

Imorse på förskolan:
Barnet: ”Mamma tvättade poppe”.
Jag: :angel:
 
Nu har jag lämnat proverna! Jag fick lämna både blodprov och övervakat urinprov. Blodprovet gick mycket bättre än sist jag lämnade blodprov, troligen pga personalen som var så inkännande och tog det jättelugnt. Fick inte alls någon känsla av att de bara ville "få det gjort" :)

Urinprovet var jag inte riktigt lika bekväm med och var lite nervös över att en man skulle följa med och bevaka mig. Det kanske bara är jag som är känslig, men jag är inte helt bekväm med att någon tittar på mig när jag är på toa och speciellt inte om det är en man. Men det var så klart inte heller något problem eftersom det jobbade både män och kvinnor där 😊

Nu är jag på habiliteringen. Har ingen aning om vad jag ska göra här eller vem jag ska träffa. Men det lär visa sig 😅
 
Hänger på ett forum med kanske 98.9% män från NA. Sa att jag inte gillar pizza och, som någon annan påpekade, det har aldrig funnits något inlägg med mer ogillande/Fuck Off - de flesta får kanske två, tre gillande/ogillande. Jag är just nu uppe i 18 :rofl:
 
Det är vackert!
Men 28-åringen har under sin uppväxt inte rest ens i närheten så mycket som jag, och för den delen min dotter, gjort. Det här blev hans sjätte land :eek: :D
Haha hans antal slår lätt mina. Min sambo är inte heller särskilt berest; åkt genom Danmark för att köpa öl i Tyskland :p. Jo men är ju verkligen så olika. Mamma har knappt varit utomlands, bara Danmark tror jag?! Medan pappa när han växte upp bilade i princip hela Europa med sina fosterföräldrar :)
 
Senast ändrad:
Herreminje vilken skillnad det är på att rida oskodd och skodd. Hela pållan är mer på alerten och steget sen, wow 😍. Skrittade ut en sväng för att klättra lite men eftersom hon halkade bak trots brodd, inne i skogen gav vi upp och körde lite travarbete på ridbanan. Den är egentligen lite väl tung men tänkte att det kunde dränera ur lite energi som hon samlat på sig under veckan :D. Kändes så himla fin! Formen kommer mer och mer 🤩😍. Nu ska jag släppa ut igen och göra stallsysslorna 😊.
 
Hemma från stallet. Red en riktigt härlig tur i skogen, soligt och fint. 🌞
Idag var en sån där dag då jag grät lite i stallet över hur mycket jag tycker om min häst och allt han gör för mig. Känslorna är svajar en hel del just nu. 😅

Nu ska jag diska och göra rent åt den lilla hamstern.
 
Haha hans antal slår lätt mina. Min sambo är inte heller särskilt berest; åkt genom Danmark för att köpa öl i Tyskland :p. Jo men är ju verkligen så olika. Mamma har knappt varit utomlands, bara Danmark tror jag?! Medan pappa när han växte upp bilade i princip hela Europa med sina fosterföräldrar :)

Jag har bara varit i Norge och Finland. Förutom Sverige då. :p

Jag ska inte lista mina länder men de är 39 till antalet. Dottern har 19 länder på sin lista.
Tyvärr har det blivit väldigt ont om resor de senaste åren men förhoppningsvis skärper det snart till sig :)
 
Hemma från stallet. Red en riktigt härlig tur i skogen, soligt och fint. 🌞
Idag var en sån där dag då jag grät lite i stallet över hur mycket jag tycker om min häst och allt han gör för mig. Känslorna är svajar en hel del just nu. 😅

Nu ska jag diska och göra rent åt den lilla hamstern.
Tycker det är fint ja ❤. Jag blev blödig nu när jag såg en stallkompis dotter (de bytte stall för typ 2 år sedan) göra ett inlägg på IG om att hon saknade denna lilla prinsessa enormt mycket och en massa bilder på min häst ❤. Hon hjälpte henne komma över ridrädsla, älskade häst ❤.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 015
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp