Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter spännande!Hemkommen från den mest intensiva och "viktigaste" arbetsdagen jag haft på länge, där jag och en av mina chefer presenterade vår del av ett större projekt på uppdrag av skotska regeringen. Jag har verkligen tyckt om det här projektet från början, det är både intressant och "worthwile", och som tur är fick vi massor av fin feedback på vårt material. Tjoho! Men jösses alltså, det märks att min stackars hjärna inte är van vid heldagsmöten och presentationer längre! Fick verkligen anstränga mig för att inte tappa fokus när de andra pratade Det har varit en lång vecka, okej?
Nu är jag hemkommen och ska slänga mig på sängen med min ljudbok i en halvtimme eller två innan det är dags att korka upp fredagsvinet
Haha hans antal slår lätt mina. Min sambo är inte heller särskilt berest; åkt genom Danmark för att köpa öl i Tyskland . Jo men är ju verkligen så olika. Mamma har knappt varit utomlands, bara Danmark tror jag?! Medan pappa när han växte upp bilade i princip hela Europa med sina fosterföräldrar
Spännande!Blev erbjuden drömjobbet
Så får vi se vad koncernen säger om mitt löneanspråk.
Självklart, redan igång medan jag lagar matDags för TGIF, eller hur?
Skål! I te visserligen, men ändåDags för TGIF, eller hur?