Ja! Men den tuffa säsongen börjar nu i det hänseendet: bara mörkt 12 timmar/dygn. Bäst att passa på.Jag gick direkt från dusch till säng. Det är mörkt ute, då får man gå och lägga sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Men den tuffa säsongen börjar nu i det hänseendet: bara mörkt 12 timmar/dygn. Bäst att passa på.Jag gick direkt från dusch till säng. Det är mörkt ute, då får man gå och lägga sig
Jag gick direkt från dusch till säng. Det är mörkt ute, då får man gå och lägga sig
Katten har zoomies och jag ska spela ett spel om schizofreni och äta Japp.
Alltså, det känns ju som en väldigt olämplig aktivitet överlag, men särskilt just nu. Hur tänkte förskolan där?Har haft en smärre inre kris då barnet fick med sig ett gosedjur hem från förskolan som ska bo här i några dagar. Den cirkulerar alltså mellan alla barn. Man skulle inte (!) tvätta den men det gjorde jag ändå! Dock lite nojig över hur bra det blev. Försöker tänka att det är inte värre att ha den hemma än att han är på förskolan. Men ändå. Så galet ogenomtänkt så jag exploderar
Just nu ligger den i min säng
Har haft en smärre inre kris då barnet fick med sig ett gosedjur hem från förskolan som ska bo här i några dagar. Den cirkulerar alltså mellan alla barn. Man skulle inte (!) tvätta den men det gjorde jag ändå! Dock lite nojig över hur bra det blev. Försöker tänka att det är inte värre att ha den hemma än att han är på förskolan. Men ändå. Så galet ogenomtänkt så jag exploderar
Just nu ligger den i min säng
Dr Pol är bäst!!
Precis min åsikt! Tur jag har ett klokt barn som gick med på att jag tvättade den. Man vill ju inte såra barnet heller som var så lycklig att få ta hem den där…!Alltså, det känns ju som en väldigt olämplig aktivitet överlag, men särskilt just nu. Hur tänkte förskolan där?
Det går säkert jättebra, men ändå!
Jag tror ändå inte att du behöver oroa dig över vad som ev skulle kunna finnas på ett gosedjur... Det är ingen som hinner tvätta alla leksaker på förskolan dagligen, och barnen delar glatt med sig där....Precis min åsikt! Tur jag har ett klokt barn som gick med på att jag tvättade den. Man vill ju inte såra barnet heller som var så lycklig att få ta hem den där…!
Jag: Men vi behöver inte säga att jag tvättade den
Barnet: Jooo!