Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft en smärre inre kris då barnet fick med sig ett gosedjur hem från förskolan som ska bo här i några dagar. Den cirkulerar alltså mellan alla barn. Man skulle inte (!) tvätta den men det gjorde jag ändå! Dock lite nojig över hur bra det blev. Försöker tänka att det är inte värre att ha den hemma än att han är på förskolan. Men ändå. Så galet ogenomtänkt så jag exploderar :banghead:

Just nu ligger den i min säng :arghh:
 
Har haft en smärre inre kris då barnet fick med sig ett gosedjur hem från förskolan som ska bo här i några dagar. Den cirkulerar alltså mellan alla barn. Man skulle inte (!) tvätta den men det gjorde jag ändå! Dock lite nojig över hur bra det blev. Försöker tänka att det är inte värre att ha den hemma än att han är på förskolan. Men ändå. Så galet ogenomtänkt så jag exploderar :banghead:

Just nu ligger den i min säng :arghh:
Alltså, det känns ju som en väldigt olämplig aktivitet överlag, men särskilt just nu. Hur tänkte förskolan där? O_o
Det går säkert jättebra, men ändå!
 
Varit och tränat, duschat och nu sitter jag i soffan med en kurrande katt på ena sidan och den andra springer omkring som ett skållat troll 😆 Det är verkligen olika. Kajsa kan gå från 0-100 på ingenting medan Puck bara glider genom livet, älskar mat och att sova 😎 Han är för gammal för sådant där trams som att leka ( fast han leker i smyg när han inte tror någon ser 😂 ) min lilla gubbe ❤️ 10 år firar vi i år. Jag kommer fortfarande ihåg exakt den dagen vi hämtade hem honom, så liten han var trots sina 14 veckor. Nostalgisk matte ikväll tror jag!
 
Ligger under täcket och har släckt. Måste bara visa ett par tjusiga hål som är i golvet ute i trappuppgången. Det ska bli nåt slags värmeåtervinninggssystem
2B13B7F7-9D7C-49A7-989B-CA67FAA8D6B2.webp
 
Har haft en smärre inre kris då barnet fick med sig ett gosedjur hem från förskolan som ska bo här i några dagar. Den cirkulerar alltså mellan alla barn. Man skulle inte (!) tvätta den men det gjorde jag ändå! Dock lite nojig över hur bra det blev. Försöker tänka att det är inte värre att ha den hemma än att han är på förskolan. Men ändå. Så galet ogenomtänkt så jag exploderar :banghead:

Just nu ligger den i min säng :arghh:

Och jag skickade hem 4'de klassarna med en gerbil efter ett schema (som inte var klargjort med foraldrarna, de stackarna blev bara informerade att detta skulle handa pa forsta foraldramotet:cautious: ... och da visste redan barnen att de skulle fa "RA OM" den lille en hel helg eller till och med ett lov:devil:)

Dr Pol är bäst!!

och nu ar det dags for ett avsnitt ... eller tva igen.:up: Hans "no nonsense" och absoluta optimism ar fantastiskt. Jag skulle kunna tanka mig att aka dit om jag inte har en bra nog vet har ... 36-37 timmar utan trafik sager Google, sa snarare 4-5 dagar da jag ocksa behover sova och ata.:p
 
Alltså, det känns ju som en väldigt olämplig aktivitet överlag, men särskilt just nu. Hur tänkte förskolan där? O_o
Det går säkert jättebra, men ändå!
Precis min åsikt! Tur jag har ett klokt barn som gick med på att jag tvättade den. Man vill ju inte såra barnet heller som var så lycklig att få ta hem den där…!

Jag: Men vi behöver inte säga att jag tvättade den 🤫
Barnet: Jooo!
😬
 
Precis min åsikt! Tur jag har ett klokt barn som gick med på att jag tvättade den. Man vill ju inte såra barnet heller som var så lycklig att få ta hem den där…!

Jag: Men vi behöver inte säga att jag tvättade den 🤫
Barnet: Jooo!
😬
Jag tror ändå inte att du behöver oroa dig över vad som ev skulle kunna finnas på ett gosedjur... Det är ingen som hinner tvätta alla leksaker på förskolan dagligen, och barnen delar glatt med sig där.... :p
 
Hästarna ute, hem hinka kaffe och sen tillbaka igen och köra Trule. Han måste köras vid lunch 🙈 Och husse ska ringa doktorn så alla blir vaccinerade med. Maggan ska ju flytta hemifrån nästa vecka 🤗 Hon ska på Boot Camp hela sommaren 😎 Herregud jag måste sluta döpa mina hästar till konstiga namn känner jag 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 932
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp