Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Handlade lite på Plantagen. De hade 25% på gröna växter nu.
Åt lunch vid Kiosken på Bahaus - kebab i pitabröd
Handlat lite på Eko, och tar nu en fika där
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1647691192504.webp
    FB_IMG_1647691192504.webp
    63,9 KB · Visningar: 17
Pratat med mamma och hon skrämde upp mig lite, jag kanske behöver putsa mina nya fönster när de installerats :nailbiting: De byts ut kommande vecka och jag utgick från att jag inte ska behöva putsa fönster i vår eftersom de är splitternya. Hoppas mamma har fel :cautious:

Nu... skulle jag kliva upp ur soffan och göra lite vettiga sysslor men Lillkatten har lagt sig över ett ben. Vilken otur jag inte kan störa henne :angel:
 
Lunchrast i solen innan jag tar mig an häst nr 2. Har inte ridit på 4 månader och går ut hårt genom att rida två dressyrpass i rad - först en storhäst och sen en liten ponny. Kommer garanterat inte att kunna gå imorgon :laugh:

20220319_133638.jpg


(och ja, jag behöver putsa mina ridstövlar)
 
Lördagen började lugnt och skönt; kissarna lät oss få en skön sovmorgon, solen skiner och lååång god frukost 😍 men vid halv ett var det hög tid att lämna soffan 😅.
I stallet nu och ska fixa klart resten. Mamma kom för att rida (inte ridit pga snö och is- tycker det är obehagligt då hon ju har ms som ju påverkar balans) och efter en kort stund på ridbanan I både skritt och lite trav vågade hon sig ut en sväng på grusvägen för att uppleva skillnaden och jag får inte sko av pållan 😅. Märks att det är ordentligt varmt idag; drygt 10+ och ridbanan lite tyngre så det blev en lite varm och lätt flåsig pålla efter en knapp timme 😊. Mamma red längst; jag satt bara upp en kort stund på ridbanan gör lite travarbete och lite, lite galopp och skrittade av på vägen och jag njöt av varje minut och bara toktrivdes i sadeln. Man märker hur mycket mer man njuter av livet när inte ångest och skit får ta plats! Riktigt underbara minuter på hästryggen ❤. En märker ju tydligt hur mycket fel andning påverkar kroppen (!). Dessutom. Härlig vårdag!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 491
· Visningar
42 082
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp