Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
TV och bärbara avstängda och maten färdig. Nästan så jag skulle kunna ta en miniportion nu redan dagen har visst bränt energi här. Kom på att jag inte haft TVn på sen det var OS innan HockeyVM började, är jag nörd eller gillar inte att glo på den bara och använder nätet när jag kan? :rofl:

Blir spännande och se om kroppen får en total chock nu :nailbiting:
image.webp

Där var sååååå mycket folk idag.... trodde inte det skulle vara en så stor utställning.
Det blir nog rätt mycket folk och hundar, kan jag tänka mig. Men vi har bara en hund med oss på fyra personer, så det känns rätt lugnt :) ! Annars kan det ju bli lite stökigt och stressigt med att få med sig allt.

Inte min heller Har lantbruksförsäkringen och gödningen så det blir tufft .Nästa månad blir nog sämre ändå eller hur lång tid det tar att få fibern ingrävd
Jag brukar inte ha det så här illa, men den här månaden går jag back för jag har fått hem ved och haft bilen på verkstad. Men jag tror jag kan trolla lite utan att nagga på besparingarna.

Har lyckats få dit en del av gräset .Jag var ovarsam då jag skalade av det i vinter så tjockleken varierar så det blir en massa grävande för att få det på plats .Har lite kvar men det får bli i morgon så hoppas jag det blir en del över på jobbet så jag kan lägga hela sträckan och vipps är gräsmattan 1 meter längre .Det var tungt att lyfta men ryggen känns ok än så länge .Funderar på att ta en grogg och duscha sedan blir det nog sängen .Det trista med att det är ljust så länge på kvällarna är att man jobbar på tills kl är 10 och skulle nästan behöva en dag efter helgen till att vila upp sig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 640
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 621
Senast: Sel
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser