En begagnad borde väl inte vara så svårt att få tag på?Hade jag haft en loksele hade det varit givet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En begagnad borde väl inte vara så svårt att få tag på?Hade jag haft en loksele hade det varit givet
Nej vad trist men du får ta igen det med ränta ordentligt senKarneval i stan och jag ska jobba
Får satsa på karnevalen 2022 ist..
Nä. Men är lågprioriterat.En begagnad borde väl inte vara så svårt att få tag på?
Försöker skriva ihop ett CV och PB i alla fallJapp.
Sov got och hoppas dagen blir braJag tänker att jag kanske borde gå och lägga mig snart? Ska ju upp vid kl 5 imorgon, trots att det inte är jobbdag, pga hundutställningen .
Där var sååååå mycket folk idag.... trodde inte det skulle vara en så stor utställning.Jag tänker att jag kanske borde gå och lägga mig snart? Ska ju upp vid kl 5 imorgon, trots att det inte är jobbdag, pga hundutställningen .
Det blir nog rätt mycket folk och hundar, kan jag tänka mig. Men vi har bara en hund med oss på fyra personer, så det känns rätt lugnt ! Annars kan det ju bli lite stökigt och stressigt med att få med sig allt.Där var sååååå mycket folk idag.... trodde inte det skulle vara en så stor utställning.
Borde jag också äta nåt mer? Det är farligt att vara barnledig...Blir spännande och se om kroppen får en total chock nu
Visa bifogad fil 15146
Jag äter inte mer, det är första sen jag gick upp vid 06:00 utom kaffe, te och vatten. Beror väl på dina matvanor?Borde jag också äta nåt mer? Det är farligt att vara barnledig...
Inte min heller Har lantbruksförsäkringen och gödningen så det blir tufft .Nästa månad blir nog sämre ändå eller hur lång tid det tar att få fibern ingrävdJag har gjort nästa månads budget och betalat räkningar. Kommande månad blir inte kul .
Jag brukar inte ha det så här illa, men den här månaden går jag back för jag har fått hem ved och haft bilen på verkstad. Men jag tror jag kan trolla lite utan att nagga på besparingarna.Inte min heller Har lantbruksförsäkringen och gödningen så det blir tufft .Nästa månad blir nog sämre ändå eller hur lång tid det tar att få fibern ingrävd
Det blir så ibland .Får du veden klar eller är det i välta ?Jag brukar inte ha det så här illa, men den här månaden går jag back för jag har fått hem ved och haft bilen på verkstad. Men jag tror jag kan trolla lite utan att nagga på besparingarna.
Väldigt oregelbundna atm...Jag äter inte mer, det är första sen jag gick upp vid 06:00 utom kaffe, te och vatten. Beror väl på dina matvanor?