Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Psykolog på min vårdcentral. Hinner knappt sätta mig i stolen innan det är dags för att gå. Och alltid försenad.
Hen tar längre tid på sig att boka ny tid än att prata med mig...

Har du problem att prata så föreslår jag att du skriver en lapp o lämnar fram. På lappen har du skrivit ned vad du tycker o vad du saknar i terapin. :)

denna är insnöad på min sociala fobi

På lappen kan du också ta upp o fråga om varför ni enbart pratar om sociala fobin. Kan ju vara så att det ser vederbörande som steg ett. Att komma igenom en social fobi...well...det öppnar världen igen (haft social fobi).

OM du inte vågar prata själv. :)

Har du varit här? :arghh:
Hoppas flytten gick bra.
Japp, vi fick lov att köra en liten omväg när de hade stängt av broarna. Var ute på Hisingen. Tyckte att de åtminstone kunde haft körfälten uppe så man kunde tagit sig upp på leden som leder till Tingsstadstunneln. Fick vackert åka mot hamnarna och vända vid nästa avfart för att komma på rätt håll.
Är rätt trött nu. Gick upp 5:15 och nu kom jag hem. Det blir raka spåret till sängen nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 640
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 762
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur