Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar märkligt att varje besök är 15 min långt. Har du frågat om varför de är så korta?

Sant. Samtidigt så ger varje besök något, oavsett (bra/dåligt). Går till en kurator nu där varje besök inte ger något heller, men jag vet att i längden kommer det ge massor. Jag behöver helt enkelt sätta ord på o få ord sagda om det jag har att berätta. Så varje besök känns inte som att det ger något...på det sättet..men det löser på sikt mkt.
Jag gick hos en psykolog som helt snöade in på mitt jobb, det var ju inte bara jobbet jag ville prata om. :meh:

Måste botanisera i köket var som kan hittas, för varmt för att orka laga något vettigt. Ätit upp all tsatsikin och ingen mer gurka hemma :down: Men det är kanske lika bra med tanke på hur mycket jag konsumerat de senaste dagarna.

Har så ont att jag snart börjar gråta. Det hjälpte inte med storAlvedon och diklofenak.. Nu värker det en bra bit ner i bröstryggen också. Kan fortfarande inte vrida på huvudet.

Ibland...får man vara nöjd med det lilla. O ibland är det meningen att man bara ska "vimsa runt".
Jag tror att en sak som får mig att fastna är att jag inte vet hur jag ska ordna med ytorna närmast utanför huset. De är högprioriterade, men jag har ingen plan. De måste dels restaureras men också göras mer lättskötta. Sen har det varit för varmt idag för att flytta växter. Och så skulle jag behöva ta tag i kanterna till grönsakslandet (som är tomt på grönsaker i år), men eftersom jag prioriterar det lägre så tar jag inte tag i det utan funderar på mina problemområden i stället.

Och denna är fel! Max 15 minuter långt besök. Inte fasiken hinner man "öppna" sig då!:mad:
15 minuter är ju ingenting. Oavsett vem jag gått till inom psykiatrin för behandling så har en session alltid varit en timme.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 640
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 778
· Visningar
47 918
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur