Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde städa men min ishias och mina revben säger stanna i soffan. :grin:. Hade nog tänkt det i alla fall men min bästa vän blev inlagd på sjukhus igår efter läkarbesök. Tydligen var alla värden nere i källaren :crazy: han har cancer (myelom) och ska göra en stamcellsoperation (igen) v 22.
Så det blir bara till att åka upp på besökstiden och hjälpa honom slå ihjäl lite tid.

Varför ska jobbarkläderna vara gjorda av så dåliga material :arghh: Antingen fryser jag ihjäl på vintern eller så svettas jag ihjäl på sommaren. Vill de inte hålla sina arbetare vid liv? :meh:
Har samma problem, vintertid klarar jag mig hyfsat då jag inte är så frusen men sommar är hemskt :wtf: jag blir banne mig uttorkad på jobbet, jag svettas konstant :crazy:
De som bestämmer vilka kläder man ska ha kan f-n inte ha jobbat i dom :rage:

Borde städa men min ishias och mina revben säger stanna i soffan. :grin:. Hade nog tänkt det i alla fall men min bästa vän blev inlagd på sjukhus igår efter läkarbesök. Tydligen var alla värden nere i källaren :crazy: han har cancer (myelom) och ska göra en stamcellsoperation (igen) v 22.
Så det blir bara till att åka upp på besökstiden och hjälpa honom slå ihjäl lite tid.
:heart Cancer är en jävla skitsjukdom. Vila och ta energin till att hälsa på vännen, städningen lovar jag att den finns kvar när kropp och energi tillåter att du tar tag i det. ;) Tiden på sjukhus går så oändligt långsamt. :(

Varför ska jobbarkläderna vara gjorda av så dåliga material :arghh: Antingen fryser jag ihjäl på vintern eller så svettas jag ihjäl på sommaren. Vill de inte hålla sina arbetare vid liv? :meh:
Känner igen problemet med sommarkläder. Vinterplaggen går ok, det är möjligt att stoppa ner underställ. Jag är glad så länge jag slipper skyddsvästar, annars är risken att man smälter bort.

Har samma problem, vintertid klarar jag mig hyfsat då jag inte är så frusen men sommar är hemskt :wtf: jag blir banne mig uttorkad på jobbet, jag svettas konstant :crazy:
De som bestämmer vilka kläder man ska ha kan f-n inte ha jobbat i dom :rage:
Du har min sympati - jag flyr till kontoret med jämna mellanrum då det är bland de kallaste rummen. Resten av huset är byggt i glas och luftkonditioneringen fungerar inte ännu :cool: Om någon chef behöver grilla en anställd så är det dags för det nu!

Känner igen problemet med sommarkläder. Vinterplaggen går ok, det är möjligt att stoppa ner underställ. Jag är glad så länge jag slipper skyddsvästar, annars är risken att man smälter bort.
Jag jobbar inomhus och är för lat för att ta av och ta på mig underställ på vintern :angel: så jag gnäller då över kylan istället :p

Edit: vänta! Har du olika kläder att växla mellan vinter och sommar? Lyx! :p

Hemma idag med en vovve som bröt ytterligare en klo igår kväll :crazy: :meh:
Så idag blir det lugnt på fronten promenader, vi får vara i trädgården istället - stackars mig :p
Men nu - kaffe... :idea:

Tyvärr fick jag ingen mat! Men annars vet jag att det är ett bra matställe!
Det är konstigt men det är inte första gången jag drömmer att jag är där.
Trodde det var på riktigt med ditt förra inlägg och tänkte baraspontant att va trevligt :D
Har parkerat bilen och promenerar sista biten till tingsrätten.
Stort lycka till!! Pepp pepp!! Break a leg!!

Lycka till idag!
Håller tummarna att det löser sig på bästa vis!
Håller tummar, tår och tassar här :heart
Trodde det var på riktigt med ditt förra inlägg och tänkte baraspontant att va trevligt :D

Stort lycka till!! Pepp pepp!! Break a leg!!

Tack snälla allihopa! Det är paus just nu men jag hoppas att vi ska få besked idag.

Så trött allting bara krånglar och jag börjar f¨panik på alla pengar jag ska lägga ut på tandvård/operationer. Vete tusan hur det ska gå till :(

Hemma igen efter en underbar hästvecka :)
Tänkte jag skulle kunna det det lite lugnt Nu, men har fått med mig ett par nya projekt att kasta mig in i och köra igång. Ooops! :angel:

Så här jag en slyngelhäst som ska köras hårt med nu. Och så ska jag visst jobba med?

Håller på att planera sommaren.
Undrar om de glömt mig. Inte ett ljud från leveransen. De ringer väl med ett ” nu är vi där om 5 min ”

:cautious::cautious:

Min morbror kommer hit och ska bygga på lilla huset :banana::bump::banana::bump:

Sen tävlingar... sen kalas... mitt eget :crazy::nailbiting::D:cool::eek::confused:... kanske hinner jag åka upp till Norrbotten en sväng.
Sommaren är så kort :arghh:

Jag gick ut en sväng i trädgården men gjorde inget särskilt. Ändå är jag helt svett. Skönt att komma in i svalkan.

Nu ska jag fortsätta jobba.

Jag surfar efter nya mobilskal (så många :nailbiting::love:) och fick syn på ett som fick mig att tänka på @dobbis :D

(Inget illa menat! 🙈)

Bifogade filer

• 15264655568031651818679331211054.webp
    15264655568031651818679331211054.webp
    168,2 KB · Visningar: 18
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 957
Svar
1 999
· Visningar
56 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur