Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 057
Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner att tiden inte riktigt räcker till. Nu har jag vabbat igen för att minstingen varit sjuk och då får jag lite mer tid över till att skriva på Buke.

Men annars är det helt kört. Hur hinner ni andra med? Många verkar skriva i så många trådar. Hur gör ni? Jag hinner knappt att läsa i denna tråden.

Skall jag behöva gå upp en timme tidigare bara för att hinna med Buke :arghh:

@Tora 2 timmar kan vara att rekommendera för det går ju undan ibland så man vet inte vad :D

Min lösning idag: ska upp 06:30 och går nu och lägger mig är ju över 1 timme kvar :o

Känner att tiden inte riktigt räcker till. Nu har jag vabbat igen för att minstingen varit sjuk och då får jag lite mer tid över till att skriva på Buke.

Men annars är det helt kört. Hur hinner ni andra med? Många verkar skriva i så många trådar. Hur gör ni? Jag hinner knappt att läsa i denna tråden.

Väljer ut 1-3 trådar att följa och struntar i resten.
Går in på Buke när jag kissar, när Knoddrick somnat vid bröstet (som nu) och jag ändå bara kan sitta här i väntan på att hon går att lägga ner eller t ex när jag väntar på vattenkokaren eller att kastrullen med nappar ska koka.

Hur vi gör? I mitt fall har jag välsignats med att vara barnfri :D

Försöker ignorera att det ilar i ryggen hela tiden, gör mig i ordning för att gå till praktiken istället. Får se hur det går idag :banghead:

@Tora 2 timmar kan vara att rekommendera för det går ju undan ibland så man vet inte vad :D

Min lösning idag: ska upp 06:30 och går nu och lägger mig är ju över 1 timme kvar :o
Ha ha ha! Problemet är att min klocka ringer som det är nu redan 01:30 :D

Du har helt rätt i att det händer så mycket. Är man borta några timmar så har det hänt (för) mycket.

Jag vet! Alla får max skriva ett inlägg varannan timme för att jag skall hinna med :up:

Väljer ut 1-3 trådar att följa och struntar i resten.
Går in på Buke när jag kissar, när Knoddrick somnat vid bröstet (som nu) och jag ändå bara kan sitta här i väntan på att hon går att lägga ner eller t ex när jag väntar på vattenkokaren eller att kastrullen med nappar ska koka.
Så länge jag är hemma så går det någotsånär. Det är när man skall jobba, vara med familjen och allt annat samtidigt som jag inte hinner med Buke.

Jag brukar göra då precis som du bara följa några få trådar. Nu skriver jag bara i en tråd (räknar inte denna för den kräver ofta inga direkta svar) och jag hinner knappt med den.

Jag vill gärna svara dom som man får notiser om (inte gilla då, de brukar inte kräva svar) men det kanske är för ambitiöst? Som nu i morse skrev jag fyra svar och det tog typ 30 minuter. Tid jag egentligen inte har.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 436
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31