Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 057
Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh det går säkert jättebra. Du verkar vara en smart kille :)

Det finns ett klotter på ett ställe som jag ofta kör förbi när jag jobbar "Även denna dag har ett slut". Brukar ofta tänka på dessa visdomsord när jag har tråkigt :D
Lapptopp fulladdad. och nätverket funkar. ska nog överleva. Jag tror att jag är smart, det vad folk säger till mig.

Känner att tiden inte riktigt räcker till. Nu har jag vabbat igen för att minstingen varit sjuk och då får jag lite mer tid över till att skriva på Buke.

Men annars är det helt kört. Hur hinner ni andra med? Många verkar skriva i så många trådar. Hur gör ni? Jag hinner knappt att läsa i denna tråden.

Skall jag behöva gå upp en timme tidigare bara för att hinna med Buke :arghh:

Vaken på natten, föräldraledig, ett litet knyte som sover mycket och ett större barn som går på fsk och leker mycket själv när hon är hemma :D

Vaken. Huvudet är piggt, kroppen väger dessvärre ett ton och är uppenbarligen inte på G i dag. Halsen är lite lite bättre.
Nu kaffe :d

Fortfarande snusfri! Abstinensfri igår eftermiddag/kväll och hittills idag. Får se om det kommer tillbaka mitt på dagen, känns som det. Men har fortfarande noll och inget sug, jag vill inte ta en snus. Tror jag vill ta en snus lika lite som en icke-snusare. Varför skulle jag det liksom? Hjärntvätten verkar ha funkat!

Vill dock inte jobba mer! Men på fredag får jag påskloooov! Herregud vad jag längtar!

Hade en här som skulle köpa en grej för 100:-, som inte hade pengar på kontot när hen skulle swisha :grin: Lät hen få med sig saken och sa att hen kunde swisha sen.

Dricker kaffe. Sen ska jag med grannen till stan då deras bil bara krånglar. Tanken är att jag ska på hockey i kväll. Får se om jag orkar. Huvudet bultar och örat värker.

Så länge jag är hemma så går det någotsånär. Det är när man skall jobba, vara med familjen och allt annat samtidigt som jag inte hinner med Buke.

Jag brukar göra då precis som du bara följa några få trådar. Nu skriver jag bara i en tråd (räknar inte denna för den kräver ofta inga direkta svar) och jag hinner knappt med den.

Jag vill gärna svara dom som man får notiser om (inte gilla då, de brukar inte kräva svar) men det kanske är för ambitiöst? Som nu i morse skrev jag fyra svar och det tog typ 30 minuter. Tid jag egentligen inte har.
Ibland får man helt enkelt prioritera och kapa. Som nu. Hade ett längre svar i hjärnan, men inte tid.

(Uppskattade verkligen att du tog dig tid att svara i trådar försökerfåbarntrådarna, så sluta inte med det, så länge du hinner och vill.)

Är äntligen på fast mark igen. Och fungerande mobil
Sitter på bussen hem till Uppsala. Ska äta något till lunch. Packa upp allting och fixa till i morgon. I morgon är det jobbardag igen

Sitter och snörvlar lite medan jag skriver lite om kyrkligt kulturarv och Kulturmiljölagen. Tur att man har vänner som studerat juridik så att man kan fråga om man hänvisar korrekt till lagtexterna, 15hp kulturarvsrätt har tydligen inte hjälpt :angel:

Tråkväder idag så sitter inne och får ta itu med diskmaskinen, kanske t o m en svängom med dammsugaren. Jäkla katter till att håra ner och dra runt kattsand. Får väl skrapa ihop någon form av lunch också. Ikväll ska en stallkamrat och jag skritta ut en liten vända. Hennes häst behöver sällskap (att han är 17 år och borde vara en trygg farbror har han glömt :angel:) och jag har inte suttit på min häst sedan tidigt i höstas :D Men jag är taggad!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 437
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka