Har en stor tjej här hemma, första löpet är här. Tiden går för fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lapptopp fulladdad. och nätverket funkar. ska nog överleva. Jag tror att jag är smart, det vad folk säger till mig.Äh det går säkert jättebra. Du verkar vara en smart kille
Det finns ett klotter på ett ställe som jag ofta kör förbi när jag jobbar "Även denna dag har ett slut". Brukar ofta tänka på dessa visdomsord när jag har tråkigt![]()
Känner att tiden inte riktigt räcker till. Nu har jag vabbat igen för att minstingen varit sjuk och då får jag lite mer tid över till att skriva på Buke.
Men annars är det helt kört. Hur hinner ni andra med? Många verkar skriva i så många trådar. Hur gör ni? Jag hinner knappt att läsa i denna tråden.
Skall jag behöva gå upp en timme tidigare bara för att hinna med Buke![]()
Tror att det är jobbet som är den stora bovenVaken på natten, föräldraledig, ett litet knyte som sover mycket och ett större barn som går på fsk och leker mycket själv när hon är hemma![]()
Ena älskade katten ska avlivas på tisdag..
Jag orkar inte mer![]()
Tror att det är jobbet som är den stora boven
Så länge jag var föräldraledig så var det inga större problem att hänga med. Får ta och säga upp mig helt enkelt![]()
Jag veeeeeeetJobba är i vägen för typ allt roligt![]()
Jag vet! Alla får max skriva ett inlägg varannan timme för att jag skall hinna med![]()
Ibland får man helt enkelt prioritera och kapa. Som nu. Hade ett längre svar i hjärnan, men inte tid.Så länge jag är hemma så går det någotsånär. Det är när man skall jobba, vara med familjen och allt annat samtidigt som jag inte hinner med Buke.
Jag brukar göra då precis som du bara följa några få trådar. Nu skriver jag bara i en tråd (räknar inte denna för den kräver ofta inga direkta svar) och jag hinner knappt med den.
Jag vill gärna svara dom som man får notiser om (inte gilla då, de brukar inte kräva svar) men det kanske är för ambitiöst? Som nu i morse skrev jag fyra svar och det tog typ 30 minuter. Tid jag egentligen inte har.
Längtar till att hockeysäsongen drar igång i höst och jag har barnvakt.Dricker kaffe. Sen ska jag med grannen till stan då deras bil bara krånglar. Tanken är att jag ska på hockey i kväll. Får se om jag orkar. Huvudet bultar och örat värker.